Avatar billede reagan Nybegynder
26. december 2003 - 12:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gemme baggrundsbillede

Hver gang jeg starter Windows XP, starter den op med sort baggrund, selvom jeg har skrevet anvend og Ok i egenskaber, efter at have valgt ny baggrund.
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. december 2003 - 12:23 #1
Hvor får du baggrundene fra?
Avatar billede kasper76 Nybegynder
26. december 2003 - 12:36 #2
Du har selvfølgelig gemt dit baggrundsbillede på c drevet først ik?
Avatar billede reagan Nybegynder
26. december 2003 - 22:58 #3
DET ER LIGEMEGET OM DET ER DE ORIGINALE BAGGRUNDE DER FØLGER MED WINDOWS, ELLER ANDRE.
Avatar billede kasper76 Nybegynder
26. december 2003 - 23:14 #4
hvorfor skriver du med så STORE bogstaver? Hvis du ikke uddyber dig hvordan skal vi så kunne hjælpe dig?
Avatar billede plex85 Nybegynder
27. december 2003 - 00:52 #5
Hi. For at det skal virke efter windows har været genstartet, er det ikke nok at klikke OK, men tryk Anvend først, ellers fungerer det kun sålænge win er åben. hilsen plex85
Avatar billede nopsen Ekspert
27. december 2003 - 16:49 #6
plex85 - det passer ikke, anvend-knappens formål er, at du kan acceptere ændringerne uden at gå væk fra menuen, det er jo smart hvis man skal instille flere ting.
Avatar billede reagan Nybegynder
19. oktober 2014 - 17:01 #7