Avatar billede exp Juniormester
15. januar 2004 - 08:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Får for mange mails

Ved godt denne overskrift vil provokere et par stykker... sorry 'bout that.

Jeg har sat hak i "Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.", men til trods for det, så modtager jeg stadig en mail pr. indlæg (det var det jeg testede i www.exp.dk/spm/451770)

Har du en idé om hvorfro, Jacob?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2004 - 08:58 #1
Jeg fik små 600 mails i går band andet 7 styks omkring at jeg har forlænget det newsscanner abbonement jeg aldrig har brugt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2004 - 08:59 #2
blandt andet
Avatar billede snowball Novice
15. januar 2004 - 09:19 #3
Jeg fik 4 af den "NewsScanner" mail i går. Dog så modtager jeg næsten ikke nogen mails fra selve Eksperten. Modtager nogle få mails vedr. nye indlæg, men slet ingen om nye spørgsmål.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. januar 2004 - 10:12 #4
Jeg sidder i som Snowball - jeg modtager næsten ingen mails fra Eksperten (ca. 1/4 af hvad jeg plejer). Skal vi bytte mails? ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2004 - 10:23 #5
Til gengæld får jeg ingen mails fra en hel del kategorier. Har læst andet sted at man skal abbonere på HELE kategorien, men hvad pokker skal jeg have ASP ind i min postkasse for når nu det ligger mig ligeså fjernt som Andalusien.
Avatar billede exp Juniormester
15. januar 2004 - 11:44 #6
nikolajdu >>
Fuldstændig enig... men lige nu ryger alt fra programmering : script : asp i trash
Avatar billede popsy Novice
15. januar 2004 - 16:36 #7
Et eller andet sted kan det vel ligefrem give problemer for folk, jeg mener: 600 mails fylder en hel del mere i den nye form, end i den gamle. Kommer man over high water mark på sin postserver, kan man jo ligefrem risikere at vigtigere mails bouncer, blot fordi e ikke kører som det skal :-/
Avatar billede exp Juniormester
15. januar 2004 - 18:07 #8
:-(
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
15. januar 2004 - 20:10 #9
:/ er der overhovedet nogen der har hørt fra admin angående den mulighed at vi selv kan vælge om vi vil modtage html eller plain text ?

jeg har "kun" modtaget 87 mails, herunder den 3. mail om forlængelse af newsscanner abbonnement, som jeg heller ikke bruger
Avatar billede exp Juniormester
15. januar 2004 - 23:39 #10
Næh...
Avatar billede admin Novice
16. januar 2004 - 20:13 #11
Det skulle være rettet nu, men vil først virke efter du har set de spm du abbonerer på.

Vedr. mails om ren tekst har jeg svaret endeligt på det.
Avatar billede exp Juniormester
16. januar 2004 - 21:26 #12
thnx jacob