Avatar billede microtec Nybegynder
31. januar 2001 - 23:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Admin: Igen en snyder

Der skal vist kikkes på \"magnus47\" og \"neodku\".
Ref. http://www.eksperten.dk/spm/47200
Avatar billede magnus47 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:39 #1
hvad vent jeg har ikke noget med den snyder at gøre, virkelig det har jeg ikke. jeg fik sq da heller ikke alle pointne, du hænger mig op på noget jeg ikke har noget med at gøre!
Avatar billede magnus47 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:42 #2
dette er højest uacceptapelt og jeg har tænkt mig at klage over den måde du anklager mig for noget du ikke har en anelse beviser i, det tyder helt klart på overfladisk raseri p.ga. du føler dig behandlet forkert, hvis du vil anklage mig for dette skal du da ivertfald undersøge sagen til bunds
Avatar billede microtec Nybegynder
31. januar 2001 - 23:44 #3
magnus47 >> HA, HA. Din bruger blev blev oprette 23:23:23 og 23:30:15 overfører neodku 245 points til dig.
Endda efter at neodku har snydt sporado for pints i http://www.eksperten.dk/spm/47131

Lad os se hvad admin mener om dette ;o)
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. januar 2001 - 23:45 #4
hmm, det ser  godt nok lidt fusket ud, men jeg ved ingenting og vil ikke anklage nogen for noget overhoved. Dette er kun et foum!!!!
Men jo magnus, du har fået alle pointe. Der står point 245 nede under dit svar og det viser hvor mange point du har fået i dette spørgsmål! =)

Og så lad være med at anklage folk for alt muligt, det er jo kun et foum! =)
Avatar billede magnus47 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:48 #5
for det første hedder det et forum og for det andet oprettede jeg 23 et eller andet og svarede på mit første spørgsmål, jeg har intet med snyd at gøre, hvis du vil danse rundt og anklage til højre og venstre er det dit problem, det må admidsne finde ud af, og fordi du skriver flest spørgsmål hvor du bruge ord langt over din alder, så tænk dig dog om, du kan jo bare sammenligne vores ip.
Avatar billede neodku Nybegynder
31. januar 2001 - 23:49 #6
jeg er magnus47 om vi vil have det eller ej!
Avatar billede magnus47 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:50 #7
til neodku
jeg ved ikke hvad der ikke virker inde i dig, men jeg har svaret på dit spørgsmål for at hjælpe, ikke for at blive anklaget over at have stjålet nogle ubetydelige point på en hjemmeside!
Avatar billede casm2000 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:51 #8
børn
Avatar billede microtec Nybegynder
31. januar 2001 - 23:51 #9
magnus47 og zyphon >>

23:22:23 truer neodku med at overføre points til en af sine mange andre brugere.
Underligt nok kun oprettes magnus47 nøjagtigt 1 minut efter.

Det ser temmelig usædvanligt ud, men lad os da få admin til at kikke på det. Det er da muligt du er \"uskyldig\" *LOL*
Avatar billede magnus47 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:51 #10
vil en eller anden give mig emailen til admid så jeg personligt kan sende ham en email!
Avatar billede magnus47 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:53 #11
casm2000 håber du hygger dig, vent du bare til du prøver at hjælpe og det første der sker er at sykopaten der har oprettet det sætter alle imod dig, det gider jeg simpelthen ikke finde mig i!
Avatar billede microtec Nybegynder
31. januar 2001 - 23:53 #12
Du ødelægger Eksperten med dit pis.

\"over-and-out\"
Avatar billede magnus47 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:54 #13
bliv dog voksen
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. februar 2001 - 01:09 #14
magnus47>>nej, du burde blive voksen og forstå at dette er et seriøst forum og at du er en total lamer når du ligefrem reklamerer med at du har andre bruger-navne! Microtec har ret, du er sammen med de øvrige snydere med til at ødelægge Eksperten! Gør os alle en tjeneste og brænd dit modem!
Avatar billede halifax Nybegynder
01. februar 2001 - 03:44 #15
Det er hørt, kimrosgaard, det rette ord er total lamer, og dertil skal siges, at det er en pine i sig selv at læse det sprog, der bruges. Ud over mistanke om noget snyderi, vidner sprog og tone også om en meget lav intilligens og endelig er \"de få\" med til at ødelægge det for \"de mange\" seriøse
Avatar billede redbastard Nybegynder
01. februar 2001 - 08:57 #16
hehe
ham magnus han er sgu ikke for snu
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. februar 2001 - 09:35 #17
neodku/magnus47 slettes !