Avatar billede jonasbh Nybegynder
18. marts 2004 - 14:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen som har erfaringer med Orza.dk

Hej

Er der nogen som har erfaringer med Orza.dk? - evt er kunde i firmaet.

Det er Basse Bergqvist - ham med Dixa Net - som står bag. Ham er der sikkert mange meninger om, men er der nogen som kender til hans nuværende firma Orza. Holder det tilbud som de har på deres webside??

Mh. Jonas
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. marts 2004 - 17:09 #1
Det er Basse Bergqvist der står bag, Jeg var selv meldt til dixa net, men mistede ingen penge overhoved. Hans tilbud lyder attraktivt, og jeg kan heller ikke se den store risiko for kunder som dig og mig. Selv venter jet lidt med at hoppe på vognen, Desværre går Basse Bergqvist for at være lidt af en fantast, men forhåbentlig har han lærs af sidste gang.
Avatar billede christian Nybegynder
07. april 2004 - 11:11 #2
Jeg ringede og spurgte for en måned siden, da jeg så en annonce i frederiksberg bladet... de sagde at man vil få adsl/telefon senest 1. Juni.

De vil have 1.000,- i oprettelse på forskud, det beløb har jeg ikke lyst til at miste, derfor venter jeg også med at springe på.

Jeg kan ikke helt forstå hvordan det kan lade sig gøre at ringe gratis til fastnet telefoner i danmark... for 400,- om mrd.
Avatar billede christian Nybegynder
02. juni 2004 - 09:42 #3
Måske du snart skulle lukke

Jeg skrev til ORZA i dag... de har jo sagt at man senest ville få det 1 juni.

Her kan du se min e-mail:
MIG: Fra man tilmelder sig, hvor lang er leveringstiden på ORZA?
ORZA: 45-60 dage.

MIG: Før jeg springer på ORZA, håber jeg at I vil svare på mit spørgsmål.
MIG: Hvor mange kunder har allerede en aktiv ORZA forbindelse?
ORZA: Kun os selv internt endnu. Vi er lige begyndt at levere til kunderne her
1. juni, men er blevet forsinket af vores produktion af SuperOrza boxe.
Vi forventer at levere de ca. 5000 bestilte forbindelser i løbet af
juni/juli.
Avatar billede christian Nybegynder
02. juni 2004 - 15:12 #4
Hvis de har 5000 kunder som har betalt 1000,-
Så har de skovlet 5.000.000 kr. ind... det er vist nok til at lukke firmaet og rejss sydpå :-)
Avatar billede intercode Nybegynder
19. januar 2006 - 22:05 #5
har lige fået en mail fra dem idag, levering medio april !
siger de, først var det december, så marts og nu april.......
Avatar billede christian Nybegynder
19. januar 2006 - 22:10 #6
Jeg har i mellemtiden fået CPH-metronet bor på vesterbrogade i kbh.
Det hedder 24mbit, men pga. afstand og kobber kan jeg "kun" få 15.4mbit, men det har jeg så dedikeret.
Min oploader 1mbit som jeg kan udnytte fuldt ud.

Jeg betaler 440,- om mrd. (de 40,- er fordi jeg ikke har fastnet)
Avatar billede nfrank Nybegynder
23. februar 2006 - 12:10 #7
En af mine venner har lige gjort mig opmærksom på Orza, så jeg kunne da godt tænke mig at vide om de har fået nogle kørende kunder.

På deres hjemmeside står der (pr 230206) at dækningskort vil komme medio februar.
Avatar billede jonasbh Nybegynder
28. februar 2006 - 08:36 #8
Avatar billede nfrank Nybegynder
31. marts 2006 - 23:38 #9
Nu er der kommet et dækningskort på deres hjemmeside, men det er stadig det samme sludder de skriver i nyhedsbrevene - salgsgas i stedet for reelle nyheder. Er der i det hele taget nogen der har fået det installeret?

Jeg har ladet mig fortællet at problemet med WIMAX er at det er meget følsomt overfor vejrforholdene.