Avatar billede surfersinfo Nybegynder
06. februar 2001 - 17:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Online besøgende

Hey folks
Der findes åbenbart IKKE et site som Chart.dk, der viser hvor mange besøgende der Online - men som ikke viser offentligheden den øvrige stats.
Findes der så et site som bare tilbyder dets \"medlemmer\" at se antal besøgende Online på det pågældendes medlems site?

Jeg kan ikke magte programmering i ASP el. PHP el. CGI
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
06. februar 2001 - 17:36 #1
Er jeg for upræcis???
Som man fx. kan se på ekspertens side er der i højremenuen angivet antallet af Online besøgende. Sådan en tæller vil jeg gerne have nalderne i...;>

Er der ikke er free site som tilbyder dette? - Uden at andre kan se stats om ens side?
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. februar 2001 - 17:40 #2
chart.dk kan du da bare sætte til kun at vise online besøgende :o), hvis du vil have sådan en online kommer der jo nok reklame på. Og hvorfor vil du have den ? Har du da mange besøgende ? Hvis du kun har omkring 10 besøgende ad gange kan det ikke betale sig, det ser ikke så \"smart\" ud at der kun staår 10 hvis du forstår.

- Zhatten
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
06. februar 2001 - 17:41 #3
prøv: http://reklamecenter.dk/webstat/stats-web/
den kan besøgende ikke se men kun díg!
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. februar 2001 - 17:42 #4
På chart.dk for kun at få den til at vise online besøgende :

1. login
2. Gå ind under redigere.
3. Gå ind under skift til design counter.
4. Sæt kun hak i den nederste med at den skal vise online besøgende.

- Zhatten
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
06. februar 2001 - 17:45 #5
Jeg ved ikke - jeg synes ikke at der er så fedt at folk kan se antallet af besøgende?? (Ikke fordi at vi ikke har nogen o;)

Men det kunne derimod være cool no at se at andre besøger et site på samme tid. (eller hvor præcist er det såkaldte \"Online\")
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
06. februar 2001 - 17:47 #6
Kan man også set antallet af Online besøgende... Det er det der er formålet + at andre ikke skal kunne få adgang til øvrige stats
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
06. februar 2001 - 17:49 #7
Jeg kender godt chart.dk - har brugt det.
Men der kan andre får adgang til stats.
Jeg ønsker kun en online counter som man kan implementere på sitet.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
06. februar 2001 - 18:28 #8
Kan du køre ASP, for så kan jeg godt magte programmeringen...

-Anders
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
06. februar 2001 - 18:50 #9
Hov det var en fejl.....undskyld!
Jeg undersøger lige sagen!!!
Hvis du kigger tilbage om 10 minutter : ca 19:10

Oki!

Avatar billede a-torsten Nybegynder
06. februar 2001 - 18:52 #10
Oki... Altså hvis det var mig du skrev til...

-Anders
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
06. februar 2001 - 18:53 #11
Kan du tjekke det hvis du får adgang til serveren?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
06. februar 2001 - 18:56 #12
yeps...

Du kan maile anders@backslash.dk ...

-Anders
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
06. februar 2001 - 18:57 #13
Sendt!
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
06. februar 2001 - 19:51 #14
Ola
a-torsten jeg mailer dig lige når jeg har fundet ud af det med CGI ...;>