Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 10:54 Der er 60 kommentarer og
1 løsning

Øhh, nu rabler det vist for mig....

De sidste 2 gange jeg har modtaget point for svar på et spørgsmål, har jeg bemærket at min placering er rykket ned.
Jeg har netop fået 30 points i http://www.eksperten.dk/spm/48672 Før jeg fik dem var min placering 29xx, efter de dejlige points fra mjanum er min placering 2838.
Jeg så det samme i går, da jeg fik points i http://www.eksperten.dk/spm/48535 da blev min placering også dårligere.

Rabler det fuldstændigt for mig? Overser jeg noget? Er der en naturlig forklaring? Eller er der en ”bug”?
Avatar billede billeschou Nybegynder
09. februar 2001 - 10:56 #1
øhhhh? er det en joke?
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 10:58 #2
Nej, det er ingen joke.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
09. februar 2001 - 10:59 #3
På placering nr. 1 ligger jo den med flest point. Så jo flere point du får, jo tættere kommer du på \"førstepladsen\"...
Er du med, eller ?
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 11:00 #4
Der er sikkert en forklaring, som jeg har overset.
Jeg var tæt på en placering som nr. 3000 (ikke noget at prale af, men alligevel).

I hvert fald de sidste 2 gange jeg har fået
points, er jeg rykket længere væk fra denne placering. Jeg havde egentligt forventet det modsatte :o)
Avatar billede billeschou Nybegynder
09. februar 2001 - 11:00 #5
jamen hvis det ikke er en joke, så rabler det skam for dig *G*
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 11:02 #6
*gg*

Hold da kæft, hvor er jeg dum.

Tak for det skovtrold.

Jeg skynder mig at lukke spørgsmålet før der er nogen der ser, hvor meget jeg dummer mig *gg*
Avatar billede skovtrold Nybegynder
09. februar 2001 - 11:02 #7
:-)
Godt det snart er weekend...
Avatar billede spectual Nybegynder
09. februar 2001 - 11:03 #8
Doh! :)
Avatar billede spectual Nybegynder
09. februar 2001 - 11:03 #9
for sent :)))
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 11:05 #10
*gg*

Kan jeg ikke få admin til at slette dette spørgsmål. Det er lidt pinligt :o))

Jeg har ikke kikket så meget på min placering, før den var tæt på 3000. Lige som at holde øje med hvornår kilometertælleren skifter til 100000
Avatar billede billeschou Nybegynder
09. februar 2001 - 11:08 #11
du mailer bare admin på info@eksperten.dk og beder ham om at slette spørgsmålet
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. februar 2001 - 11:10 #12
microtec >> Hvis man ikke kan finde ud af at grine af sig selv, kan man heller ikke tillade sig at grine af andre :o)

Pinligt? Tja, men UNDERHOLDENDE *G*

/Rob
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 11:11 #13
billeschou >> Skidt med det. Han har nok andet at lave. Det gør heller ikke noget at man kan se at jeg dummer mig. Så kan andre jo få et billigt grin :o)

Jeg kunne jo også bare oprette 10 nye sprøgsmål i samme kategori, så denne \"bummert\" ikke ligger øverst. Hmmmm, betemt en mulighed.....
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 11:13 #14
Ups, jeg trode jeg havde accepteret.

Nu fik jeg lige hentet et par ekstra \"tilskurer\" ind. Det går sgu godt idag *gg*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 11:18 #15
arrjj.. bare jeg snart nårt den top 17000... *GGG*

Sorry... ku´ ikke la´ være...
Avatar billede trs Nybegynder
09. februar 2001 - 11:21 #16
he he ;-)
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 11:22 #17
nikolajdu >> Du skal ikke komme her og kommenterer spørgsmål, som er LUKKET *gg*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 11:22 #18
Microtech

Næste gang det rabler, så prøv med en mindr eindbyden overskrift. Jeg blev jo lige nødt til at se hvem det rablede for...
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 11:23 #19
Ud med jer alle sammen. Der er masser af andre spørgsmål *gg*
Avatar billede dna Nybegynder
09. februar 2001 - 11:36 #20
Du er nok ekspertens dummeste indtil videre... du skulle da klart have en pris for dette..! Måske i TOP 1000000 hvis du er heldig....

/me griner stadig her 10 min efter jeg læste det...

dna
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 11:42 #21
dna >> Så, så tal pænt til mig. Husk jeg har bidraget til dagens bedste underholdning.

Min overskrift indikerer jo også at det sikkert var noget jeg ikke have \"tænkt\" over.

Jeg bliver nok nød til at slette min profil og starte på en frisk efter dette *gg*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 12:27 #22
nej.. Jeg læser det lige igen.... *GGGG*
Avatar billede trs Nybegynder
09. februar 2001 - 12:29 #23
he he.. ´Man kan slet ikke lade være!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 12:32 #24
det var vist mere fordi jeg ikke havde lukket vinduet endnu... *GGG*
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 12:38 #25
FORSVIND SÅ UD AF MIT SPØRGSMÅL *GGGG*

Det ender med at jeg er nød til at gøre noget \"drastisk\" *lol*
Avatar billede trs Nybegynder
09. februar 2001 - 12:41 #26
ok, men jeg tror lige jeg læser det en gang til *lol*
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 12:48 #27
Jeg har faktisk lige fået 2 point mere, så nu er jeg \"nede\" på en 2837 plads *gg*

Til jer, der har kommenteret dette spørgsmål: I har rigtig godt af at jeres mail-konto bliver fyldt med dette spam :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 12:54 #28
Jeg har fået ca 550 point flere end i går, men ligger for jeg ved ikke hvilken dag i træk stadig helt nede i top 33 og så er der sgu langt til 17000...
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 13:05 #29
nikolajdu >> Jammen, så virker point-systemet jo alligevel ikke!!!

Man skal da ikke blive ved med at være på en 33 plads når man får points.
Man skal rykke \"ned\" på en anden placering. Så meget har jeg da lært i dag *gg*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 13:10 #30
Det kan man desværre godt i den her ende. Modsat den store brede pøbeæ bliver der nemlig kæmpet for pointene hernede i top 33. Jeg ligger bare og svinger mellem 30 og 34.

/Nikolaj
Avatar billede kee.... Nybegynder
09. februar 2001 - 13:14 #31
microtec....
Kunne nu også godt grine lidt af det her spørgsmål, men synes så du skal ha lidt at grine over osse. Vær du glad for at du selv har oprettet det her spørgsmål, værre er det når du svarer total forkert og ude i torvene på en andens spørgsmål---> http://www.eksperten.dk/spm/48901
Så når nu du gerne vil have slettet det her.... så slet lige min fejl osse ik :o)
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 13:30 #32
kee.... Tak for din støtte. Den har jeg brug for på en dag som denne :o)

Jeg syntes nu ikke dit \"..hov, hvor er jeg, jeg er lige vågnet..\" er så pinligt som dette spørgsmål *gg*

Spørgsmålet skal da ikke slettes fordi jeg dummer mig, jeg har også selv kunnet grine af det. En \"fortrynd-and-recall\" funktion kunne da have været rar. Eller et lille musehul at krybe ned i :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 13:36 #33
Jeg prøvede at søge efter et par eksempler på mine dumheder, men søgemaskinen virker ikke og google.com finder dem ikke...

SÅ i må nøjes med at glæde jer...
Avatar billede kee.... Nybegynder
09. februar 2001 - 13:36 #34
microtec...
Du har ret.. som tidligere sagt i dette spørgsmål, det er sundt at kunne grine ad sig selv. Jeg syns bare det er sjovere at grine ad alle jer andre. Men jeg øver mig og har da lige reklameret med mit *hov hvor er jeg* som du siger *GGG*. Det mest pinlige ved mit spørgsmål. holder jeg dog for mig selv, da jeg syns det er noget rivende galt med mig hvis jeg sidder og rødmer forand en computerskærm helt alene *G*.... men det lader til jeg ikke er den eneste der kender til det *sg*

Kunne være vi skulle oprette en kategori eller et spørgsmål udelukkende til *UPS* spørgsmål *GGG*
Avatar billede kee.... Nybegynder
09. februar 2001 - 13:36 #35
nikolajdu.. ØV *GG*
Avatar billede pstric Nybegynder
09. februar 2001 - 14:06 #36
*LOL* Det her overgår næsten http://www.eksperten.dk/spm/47742
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. februar 2001 - 14:09 #37
Hold da kæft du må have anset Tdaugaard ofg Erikjakobsen for at være nogle mega idioter :o)
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 14:11 #38
pstric >> Kan godt huske den *gg*
Jeg syntes bare det var synd for ham.

HOV!!!!

Nu skal du sgu ikke begynde at lave links til dette spørgsmål også. Det er pinligt nok i forvejen.
I har fået lov til at grine af mig, men jeg har ikke lyst til at være Ekspertens \"klovn\" for evig tid :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
09. februar 2001 - 14:12 #39
microtec...
rooolig, du er ikke den eneste *GGG*

Og så er det NU jeg næsten ikke tør spørge hvor søren tdaugaard og erikjakobsen bliver blandet ind i det her henne *gg*
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 14:14 #40
tommyf >> Næh. Havde bare ikke kikket så meget på det med points. Det er ikke så væsentligt for mig.
Nu var det bare et tal tæt på 3000, så jeg holdt lidt øje med hvornår det skiftede. Lige som når man kan se at kilometertælleren er tæt på 100000 Km.
Man skal bare ikke sidde og holde øje med en \"kilometer-tæller\", for så dummer man sig og kører ind i et \"træ\" *gg*
Avatar billede skovtrold Nybegynder
09. februar 2001 - 14:15 #41
..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 14:16 #42
Tommyf *GGGG*
Avatar billede kee.... Nybegynder
09. februar 2001 - 14:23 #43
tommyF... Ok.. ingen forklaring,... det er langsomt feset ind *GG*
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 14:25 #44
*LoL* Det var zq en af de bedre den her... ;o) Lytter lige med, bare for hyggens skyld.

microtec : Føler med dig! *G*
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 14:26 #45
*LoL* Det var zq en af de bedre den her... ;o) Lytter lige med, bare for hyggens skyld.

microtec : Føler med dig! *G*
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 14:28 #46
*LoL* Det var zq en af de bedre den her... ;o) Lytter lige med, bare for hyggens skyld.

microtec : Føler med dig! *G*
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 15:21 #47
Hvorfor sender du din kommentar hele 3 gange parazite *gg*

Forsøger lige at flytte aben over til en anden. Det lykkes nok ikke :o)
Avatar billede krusell Nybegynder
09. februar 2001 - 15:28 #48
LOL nice one microtech :-)

Jeg havde det andet problem. 3 gange fik jeg point (på samme dag) og første gang skete der ikke noget, anden gang rykkede jeg fra plads 91 til 92 og tredje gang gik jeg til plads 93...
Er blevet lidt bange for at modtage point nu....
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 15:28 #49
Jeg håber I alle har fået et godt og billigt grin når I når hertil. Hvis ikke, så læn jer tilbage og grin. Det skulle være så sundt :o)

Lad lige være med at sende flere kommentarer til spørgsmålet.
Det er vist tydeligt for enhver at jeg har dummet mig og fortjent er blevet grinet af (jeg har nu også selv morret mig).
Husk at der sendes en mail til en masse mennesker, hver gang du laver en kommentar. Der er ingen grund til at blive ved med at forstyrrer dem med min \"dummert\" :o)

PS: Nu har du fået et godt grin, så jeg glæder mig til at grine af dig næste gang *gg*
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. februar 2001 - 15:36 #50
microtech >> Bare rolig - folk melder sig selv ud af spørgsmålet, hvis de ikke gider følge mere med :o)

Og et godt grin kan vi vel alle få brug for? *G*

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. februar 2001 - 15:36 #51
PS: Det var min sidste kommentar.
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. februar 2001 - 15:36 #52
Den her altså :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. februar 2001 - 15:53 #53
Tryk på dit navn oppe til venstre --> Dine indstillinger --> sæt et hak i:
Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.

Så kan folk skrive en kommentar 200 gange og du får kun en email indtil du ser pågældende spørgsmål igen.
Avatar billede hotpop Novice
09. februar 2001 - 16:12 #54
Avatar billede dna Nybegynder
09. februar 2001 - 22:42 #55
...det er nu min skyld at alle får en mail igen.! Men, jeg var lige lidt nede, og vidste at dette kunne få mit humør op igen!! Mega griner..:!

dna

(manden burde få sig egen side...)
www.fatter-keine.dk
Avatar billede mrcorex Nybegynder
09. februar 2001 - 22:49 #56
Tja, hvad skal jeg sige, microtec. Listen er laaaaaang. *GG*

Mark Twain sagde engang: Du skal leve dit liv sådan at selv bedemanden bliver ked af det når du dør.

Så er der såmænd nok ikke så mange der lægger mærke til din brøler. Bare en 200-300 stykker.

=)

/CoRex
Avatar billede microtec Nybegynder
09. februar 2001 - 22:59 #57
Nu dummer jeg mig sikkert igen, fordi jeg kommer med en dum kommentar til dem, der er så dumme at de bliver ved med at sende dumme kommentarer om hvor dum jeg er ;o)

Min forrige kommentar var faktisk et vink med en vognstang, om ikke at blive ved med at sende ligegyldige kommentarer.

Nu har vi sammen grinet af min bommert hele dagen. Nu må tiden være inde til at I bare griner og så hopper vidre til næste spørgsmål :o)
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. februar 2001 - 12:04 #58
Jeg måtte altså lige stene i 4 minutter over dette total vilde spm.! Fuck hvor jeg grinede, man!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. februar 2001 - 12:10 #59
Sschhh... du har ikke læst noget herinde!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. februar 2001 - 12:15 #60
Måske nogen kan grine lidt af mig så i stedet...

http://www.tdaugaard.dk/fotx/showuser.asp?user=nikolajdu
Avatar billede microtec Nybegynder
19. februar 2001 - 12:26 #61
Grrrrrrrr....

;o)