Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. april 2004 - 12:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Oplysning til alle interesserede

Det tidligere så brugte program >AIDA 32< kan ikke længere hentes hvor det plejer.
Producenten har fået ny hjemmeside og programmet har fået nyt navn.
Det hedder nu >EVEREST< og kan stadig findes i en HOME EDITION som freeware.
I kan finde det her - og der er ikke den store forskel på >AIDA 32< og dette.

http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1

venligst /victor-1
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. april 2004 - 12:45 #1
God information, tak
Avatar billede fh1dk Nybegynder
19. april 2004 - 12:51 #2
Hvad kan det, er det godt?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. april 2004 - 12:55 #3
Yep - prøv det og gem linket.
Det kan fortælle dig stort set alt om din hardware og angiver f.eks. links til drivere. Et rigtigt godt lille program ;o)
Avatar billede fh1dk Nybegynder
19. april 2004 - 13:01 #4
jamen det skader jo ikke atprøve det.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 15:12 #5
Takker :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
19. april 2004 - 16:27 #6
Tak Victor-1. (o:
Er der nogle betydelige ændringer i programmet?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. april 2004 - 16:51 #7
"fromsej" - har endnu ikke testet det som sådan, men umiddelbart ser det ud til, at det er stort set som AIDA 32.
Det ser dog ud til, at programmet kan generere en rapport efterbehov. Ved dog endnu ikke om det fungerer i freeware versionen.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
19. april 2004 - 19:35 #8
Så kan jeg bedre forstå at Everest Og Aida32 minder om hinanden. Syntes det var lidt sært. :)
Avatar billede halifax Nybegynder
19. april 2004 - 22:39 #9
God info - takker også for den.

Som alternavit eller supplement til Everest (AIDA32) kan anbefales Belarc Advisor der også er freeware

"The Belarc Advisor builds a detailed profile of your installed software and hardware, including Microsoft Hotfixes, and displays the results in your Web browser. All of your PC profile information is kept private on your PC and is not sent to any web server."
http://www.belarc.com/free_download.html