Avatar billede gchris5 Praktikant
26. april 2004 - 15:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dokument mappe skal pege andet sted hen!

hvordan får man dokumentmappen på skrivebordet til at pege et andet sted hen?
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2004 - 15:37 #1
højreklik på den, og vælg properties.
Ændre stien i " Target folder location"
Avatar billede lalledenby Nybegynder
26. april 2004 - 15:38 #2
damn der kommer nogle ondsvage spørgsmål... hvorfor gider folk ikke lede lidt selv !?
Avatar billede gchris5 Praktikant
26. april 2004 - 16:05 #3
Fordi jeg lige havde lidt travlt og derfor ikke lige kunne huske hvor det var! Og derudover må man vel selv om hvad man bruger sine point til?
Avatar billede cdc Novice
27. april 2004 - 08:39 #4
lalledenby--> Ingen spørgsmål er for ondsvage. Hvis alle var på samme niveau ville Eksperten ikke eksistere. Så hold kommentarer af denne karrakter for dig selv, da det opfattes som spam af spørgsmålet.

/cdc - CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
27. april 2004 - 08:41 #5
Lalledenby>> I går fik du en advarsel i http://www.eksperten.dk/spm/493594 for at komme med en ligegyldig og nedladende kommentar. Fortsætter du stilen, vil din bruger blive deaktiveret.

FCS/Coadmin