Avatar billede mussle Nybegynder
03. oktober 1999 - 22:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

indsætte tekst i formfield value

Hej
Jeg ønsker at indsætte min tekst fra en database ind som value i et formfield, men den optræder der et mellemrum, tager den ikke det med der er efter dette..Jeg har også forsøgt med standard varianbler, men heller ikke dette virker...

Hilsen Michael Brandt-Hansen
Avatar billede krogstrup Nybegynder
03. oktober 1999 - 22:52 #1
Kunne du ikke vise os lidt af din kode ???

Hvilken database ?

/David
Avatar billede gozar Nybegynder
03. oktober 1999 - 23:54 #2
Se efter i databasen om det er 1 tekst feldt.

Kan det bruges??

<form action="default.asp" method="post">
<input type="hidden" name="variable" value="<% =Variable_fra_database %><p>
<input type="submit" value="Send">
</form>

Avatar billede gozar Nybegynder
03. oktober 1999 - 23:55 #3
Ups Den skulde se sådan ud..

<input type="hidden" name="variable" value="<% =Variable_fra_database %>><p>
Avatar billede gozar Nybegynder
03. oktober 1999 - 23:57 #4
Ups ups. Sådan

<input type="hidden" name="variable" value="<% =Variable_fra_database %>"><p>

Avatar billede ziber Nybegynder
04. oktober 1999 - 07:50 #5
Efter du har kørt din sql, og er sikker på at det er et tekst felt som du har hentet fra, indsætter du bare din variabel ligesom gozar har beskrevet.

VarX er navnet på din variabel som indeholder din værdi fra SQL'en

<input type="hidden" name"navn" value="<%=Varx%>">
Avatar billede flemming Nybegynder
04. oktober 1999 - 13:55 #6
strText = Replace(RS("Text")," ","&nbsp;",1)

...
<INPUT type="text" Value="<%=strText%>">
Avatar billede mussle Nybegynder
04. oktober 1999 - 16:11 #7
Jeg har selv fundet ud af det..

jeg manglede blot ' ' om variablen....jeg kan se at ud fra jeres svar at ikke bruger asp i hele html'en IKKE NOGEN FORDEL......
Avatar billede gozar Nybegynder
04. oktober 1999 - 22:00 #8
Hvad er bagdelen???
Avatar billede flemming Nybegynder
05. oktober 1999 - 23:09 #9
Mussle: ?? Hvad mener du ??
Avatar billede mussle Nybegynder
05. oktober 1999 - 23:29 #10
Det er meget nemmere at styre html-filen hvis man låser den inde i response.write("  "). Derved kan man nemmere lave if parametre...syntes jeg ihverfald......
Avatar billede mussle Nybegynder
03. november 2000 - 09:37 #11
lukker sprøgsmål