Avatar billede joakim Nybegynder
21. januar 1999 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for søgning

Når eksperten.dk engang bliver verdenskendt (på dansk-øh),synes jeg det bør være muligt, at kunne søge efter kategorier.
Avatar billede jfl Nybegynder
22. januar 1999 - 09:16 #1
Man kan også søge via den lille tekst boks nederst til venstre på forsiden.
Avatar billede nfl Nybegynder
22. januar 1999 - 16:59 #2
Da jeg så den lille txt boks for-neden af forsiden tænkte jeg at det var nok der man kunne skrive sit eget navn (hvis man ikke er med på top 10) ... Det kunne være man skulle sætte lidt text til den. just my to cent.
Avatar billede jfl Nybegynder
22. januar 1999 - 17:02 #3
Hvad menes der med "just my to cent".

Ja der skal nok lidt tekst til...
Avatar billede admin Novice
22. januar 1999 - 17:19 #4
Klikker man på sit eget brugernavn får man en oversigt over de spørgsmål man har oprettet/svaret på, samt mulighed for at ændre sine oplysninger/adgangskode.
Avatar billede nfl Nybegynder
22. januar 1999 - 18:12 #5
Just my to cent = Bare min mening, eller mit lille råd
Avatar billede joakim Nybegynder
21. januar 1999 - 23:00 #6
Glem det, jeg har set, at der allerede er mulighed for at søge. Jeg vil dog sige, at det bør være muligt at søge på enkelte ord i overskrifts-linien. F.eks bør man få dette spørgsmål op, når man skriver søgeordet "mulighed".
Jeg ved ikke, om det er for tungt for databasen...?
Avatar billede jfl Nybegynder
22. januar 1999 - 08:59 #7
Det er ikke for tungt. Jeg laver det...
Avatar billede joakim Nybegynder
17. februar 1999 - 14:32 #8
Jeg har testet mulighederne for søgning, og er tilfreds!!
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 15:38 #9
det var en smule gammelt det her spg :P