Avatar billede bibiscor Nybegynder
19. juni 2004 - 17:40 Der er 9 kommentarer

Afliv panda?

Jeg har installet Pandaantiviruprogram på prøve engang, men nu kan jeg sku komme af med den igen, jeg har prøvet gennem tilføj og fjerm programmer men den nægter at gå væk? hvad gør jeg?
Please....helppppp
Avatar billede punk_fm Nybegynder
19. juni 2004 - 17:57 #1
Ikke for at lyde dum.. har du prøvt at trykke på "skift" istedet for "fjern" ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. juni 2004 - 18:03 #2
Lidt mere specifik: "nægter at gå væk" - hvad siger/skriver den da ?
Avatar billede bibiscor Nybegynder
19. juni 2004 - 18:07 #3
punk , jeg har tjek på hvad jeg laver altså*GG*
Avatar billede bibiscor Nybegynder
19. juni 2004 - 18:08 #4
den vil slet ikke gå væk overhovedet og kommer der svar, så skriver den at den er skrivebeskyttet og såen
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. juni 2004 - 18:39 #5
Det er jo nok fordi den er "aktiv" endnu så Wintendo beskytter den/de filer som er i brug.

Nu kender jeg ikke Panda programmet, men findes der en "UnInstall" knap/icon et eller andet sted i (start)menuen istedet for [Kontrolpanel][Fjern Programmer] ?
Og/eller i selve programmet noget der få den til at IKKE være aktiv mere.

Eller check med
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml
om der er et eller andet i opstarten som starter et eller andet Panda "stuf" - kvæl det.

Og/eller rul
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=559&Download=JA
find alle entries/linier som har noget med Panda at gøre [Fjern] og genstart. Derefter afinstall programmet og se/læs hvad der sker...

(Mere ka' følge...)
Avatar billede bennyn Nybegynder
26. juni 2005 - 22:11 #7
Hvis altså ikke du har løst det, men så bedes du lukke spørgsmålet
Avatar billede bibiscor Nybegynder
01. februar 2006 - 11:47 #8
lukker spørgsmålet her
Avatar billede bennyn Nybegynder
03. februar 2006 - 21:37 #9
Så er du nok nød til at acceptere et svar for at lukke spørgsmålet..

Håber du fik løst dit problem