Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. august 2004 - 09:02 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Preier League Manager - Kom så drenge.

Er i klar? Jeg har oprettet en "eksperten" liga i DR´s manager spil. Denne gang vinder jeg stort. ;-)

http://www.dr.dk/sporten/html/managerspil/default.asp

Liga navn : eksperten
Password : e2004

/Nikolaj
Avatar billede therevelation Nybegynder
04. august 2004 - 09:40 #1
er med :o)
Avatar billede therevelation Nybegynder
04. august 2004 - 09:44 #2
skal jo følge min succes i tour de france op :D
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. august 2004 - 09:53 #3
Du vinder da intet med det United hold ;-)
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2004 - 11:06 #4
Jeg tillader mig at blande mig med jer drenge :-)
Avatar billede keysersoze Guru
04. august 2004 - 11:19 #5
er med :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. august 2004 - 11:27 #6
Ja flere flere ;-)

I tror begge på Milan Baros - Jeg er jo liverpoolfan, men tror ikke han får meget spilletid - Det bliver Owen/Cissé i front :!)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. august 2004 - 11:27 #7
Selvom jeg helst selv så Baros/Cissé
Avatar billede keysersoze Guru
04. august 2004 - 11:36 #8
ARGH! hader at andre skal bringe tvivl om mine dispositioner... så skal jeg jo bare hen og lave det hele om ;)
Avatar billede willsonn Nybegynder
04. august 2004 - 15:39 #9
Jeps! Så har mine "troldmænd" også fundet vej til den legendariske E-turnering :o)

(BTW. Hvis nogle af jer tilfældigvis skulle have betalt en 50'er for at oprette et dansk sas-liga drømmehold på www.drommeholdet.dk, så har jeg lavet en turnering dér med samme liganavn/password som i toptråden.)
Avatar billede keysersoze Guru
04. august 2004 - 15:45 #10
nu hvor der endelig er lidt fodbold-interessede E-mennesker samlet... er der nogle af jer der deltager i "hattrick" på www.hattrick.org? Hvis ikke kan det klart anbefales!! Hvis der er så skal vi da næsten have et forbund eller noget derinde!

:oD
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. august 2004 - 08:28 #11
svar  ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. august 2004 - 08:28 #12
Kan i andre ikke forsøge at lokke folk til. Synes det er lidt sløjt ;-(
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. august 2004 - 17:30 #13
Jeg er også med, selvom jeg nu havde foretrukket en anden sport :)
Avatar billede roenving Novice
06. august 2004 - 22:41 #14
Ha, så nåede jeg også at få indstillet kanonen, før det er musene det går ud over i morgen !-)
Avatar billede therevelation Nybegynder
07. august 2004 - 16:25 #15
nikolajdu opretter du en ny tråd idag ..hehehe *s*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. august 2004 - 20:30 #16
tør næsten ikke - Vi venter nogle dage - TRods alt en uge til opstart ;-)
Avatar billede therevelation Nybegynder
09. august 2004 - 01:23 #17
hehe kylling :o)
Avatar billede le_bon Nybegynder
08. november 2004 - 16:04 #18
Nåååeh....Hvem er det der har "William's Wizards"? Det er sgu' da udmærket gået med at ligge nr. 102 ud af knap 50.000!! Har du noya på? - Under 800.000 efter nr. 1!!

c",)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2004 - 20:21 #19
Ja det kører godt for ham - Mine angribere brækker bare benene og er ude resten af sæsonen.
Avatar billede therevelation Nybegynder
08. november 2004 - 22:28 #20
er også godt træt af ham umffff :o) ser ud til han tager revanche over mig fra touren :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2005 - 07:51 #21
Jeg må jo konstatere at enten jeg bare var forfulgt af uheld eller blev udklasseret af jørgen.
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. januar 2005 - 09:31 #22
Ja, det må vi sgu' ku' gøre bedre næste gang!
Godt skuldret, Jørgen, det blev da til en pæn placering!

c",)