Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 20:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 ens e-mail fra eksperten

Pludselig begynder jeg at modtage 2 enslydende mails på mine abonnementer hos eksperten. Har ikke rørt outlook indstillingerne ej heller ændret på min konto hos eksperten.
Er det mon et serverproblem eller??
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. august 2004 - 20:25 #1
Det sker også for mig en gang imellem. Jeg løser det normalt ved at slette alt unødvendig mail fra mailboksen på serveren via web mail. Det er ikke kun eksperten mail der er dobbelt i de perioder hvor det sker
Avatar billede krogsager Nybegynder
08. august 2004 - 20:26 #2
Det sker også ind imellem her :/
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 20:29 #3
Skal så siges det er første gang i den tid jeg har været hos eksperten. checker lige web mailen, men jeg har i min outlook kontoopsætning ellers indstillingen, at der ikke skal gemmes noget på serveren i XXX antal dage. Hmmm
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 20:30 #4
Sker det også for jer at I først modtager mailen laaaaang tid efter at spørgsmålet er blevet oprettet? (har min send/modtag post til at hente automatisk for hver 3. minut)
Avatar billede krogsager Nybegynder
08. august 2004 - 20:33 #5
Jeg har samme opsætning som du! -og de (3 eller 4 gange) det er sket, er andre mails ikke dobbelt, og ikke alle er dobbelt fra Eksperten!
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 20:42 #6
der var intet at hente på webmailen. Indtil nu har jeg kun observeret dette her fænomen hos eksperten.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
10. august 2004 - 15:13 #7
Jeg har nu snakket med programmøren fra eksperten som mener at fejlen skyldes at jeg skulle have et mailfilter som dublikerer mine mails. Et andet bud skulle være mine opsætninger i REGLER.

Reglerne bør ikke have indflydelse på hvor mange mails jeg modtager fra serveren, idet reglerne mig bekendt først træder i kraft i forbindelsen med OVERFØRSLEN, så den tror jeg ikke rigtig på. Kan heller ikke finde noget i mine regel opsætning som kunne tyde på dette.

M.h.t. mailfilteret er jeg på bar bund. Outlook indstillingerne/hjælp giver ikke svar på det område.

Håber at nogle af jer derude har et bud:)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
10. august 2004 - 15:14 #8
Jeg har forresten spugt om jeg kunne få indsigt i mailheaderen. Venter på svar.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
18. august 2004 - 22:13 #9
Jeg har prøvet at ændre lidt på reglerne for outlook og det ser ud til at have hjulpet, men jeg oplever stadivæk i ny og næ at der kommer forsinkede mails fra fora på op til flere dage. Sikkert et serverproblem.

Tak for jeres kommentarer. Spørgsmålet lukkes.