Avatar billede whyme Nybegynder
06. september 2004 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PXE-E61: Media test failure, check cable - hvilken fejl er det?

Hej eksperter,

Jeg har følgende fejl:
PXE-E61: Media test failure, check cable

når jeg starter min bærbare Dell Latitude D600 op.

Windows starter og det hele... men det er et lidt irriterende problem, da jeg er sikker på den kan starte hurtigere op, hvis den fejl ikke var der.

Er der nogen der har en løsning til mit specifikke problem (har læst lidt på nettet, og kan ikke helt gennemskue præcis hvad jeg skal bruge).

Håber der er nogle friske personer derude.

På forhånd mange tak
Avatar billede serverservice Praktikant
06. september 2004 - 16:57 #1
Pxe er fordi den står til at boote på netkortet - jeg ved ikke helt hvorfor fejlen kommer hvis dit netkort er ok - måske fordi den ikke er tilsluttet en server.
Løsning- du skal disable netværks boot i bios.
Avatar billede whyme Nybegynder
06. september 2004 - 17:41 #2
Jep, det hjalp, mange tak ;)
Avatar billede serverservice Praktikant
06. september 2004 - 17:56 #3
det var da så lidt - tak for points