Avatar billede jonat Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Viser ikke username i toplist ved søgning.

Hej....

Jeg har prøvet at lave en søgning på mit username i placering ( http://www.eksperten.dk/toplist.phtml?s_username=jonat ), men da der er en del andre der har den samme pointsum som mig, står jeg ikke i listen på den første side...

Er det ikke en fejl????

// Jonat.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2004 - 21:02 #1
Tjoh, det vil jeg mene. Den bruger, man søger efter, burde stå som den første på den side, der kommer.
Avatar billede jonat Nybegynder
11. oktober 2004 - 12:07 #2
Ja, det vil jeg nemlig også mene....
Avatar billede jonat Nybegynder
06. juni 2005 - 22:27 #3
.