Avatar billede emma-sofie Nybegynder
01. november 2004 - 22:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Frit spillerum til BADMINTON topbillede/banner logo

Hej Alle

Jeg er sammen med et par andre ved at lave en hjemmeside til vores Badmintonafdeling og der mangler vi et topbillede/logo.

Jeg kunne godt tænke mig et flot og profesionelt billede/logo, der passede med de grå/metalliske farver der er på siden.

Hjemmesiden hvor det nuværende billede kan ses har adressen: www.asgi.dk/badminton

VIGTIGT: Målene skal være 100 pixel højt og 800 pixel bred.

Jeg har ikke nogen deciderede badmintonbilleder fra klubben, men hvis I kan sætte en masse andre badminton agtige billeder ind på billedet/logo'et, ville det være super.

Eneste krav er egentlig, at Idrætforeningens logo optræder.
www.jens-christian.dk/asgilogo/logo.gif

Det er ikke nødvendigt der bliver skrevet nogen tekst (Alsønderup Badminton) over, det kan jeg godt gøre selv.

Jeg håber der er nogen som vil lave et nyt topbillede, bedre og profesionelt end jeg selv kan...

Mange tak for hjælpen og Fortsat God aften
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
01. november 2004 - 23:02 #1
Kort melding: Siden forventes at få mange besøgende og jeg vel meget gerne reservere sponsorplads, hvis du/I ønsker.
Tak - Jeg glæder mig til at se nogle forslag. Sig endelig til, hvis der er spørgsmål.
;-)
Avatar billede Kengun Praktikant
02. november 2004 - 13:49 #2
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
02. november 2004 - 14:16 #3
Hej Kengun

Jamen, jeg syntes det er rigtig flot - Prøv at se, jeg har lagt det ind på siden.....

Eneste lille bemærkning:

1.
Kunne det hele være sådan lidt mere skarpt - eller hvad skal man sige....Så det ser lidt mere prof. ud - ala noget af det du har lavet tidligere ???
Måske at navn og logo lå som et ekstra lag ovenpå....Hmm - Hvordan skal jeg forklare ???

2.
Kunne de sidste par pixel i højre side fade lidt ud, så det passer med den resterende del af baggrunden ?? (den der hedder:logo_right) ???

Men ihvertfald - Tusind tak.
Avatar billede Kengun Praktikant
02. november 2004 - 16:34 #4
Forsøg at refreshe det her: http://www.kengun.com/eksperten/556922.jpg
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
03. november 2004 - 00:46 #5
Perfekt.
Nu "fader" billedet også flot ud i kanten til højre...Smukt.

Hvis jeg skal komme med ændringer, burde det være selve skriften:"Alsønderup Badminton" - Jeg kunne godt tænke mig, det stod mere prof....
Men jeg er også dårlig til at forklare - måske skal det "løftes" lidt op ?? Lidt andre skygger..... Måske mere lige linier........

Hmmmm - Jeg kan ikke lige finde et eksempel på nettet.......

MEN - Du skal have dine point. Lig lige et svar og Kengun...... -> Endnu en gang Tak for hjælpen.
Avatar billede Kengun Praktikant
03. november 2004 - 07:13 #6
svar :)
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
03. november 2004 - 09:30 #8
Tak - Jeg har rettet på siden.....

Vender tilbage senere med lidt feedback på de to forslag........

Tak ;-)
Avatar billede Kengun Praktikant
03. november 2004 - 10:43 #9
selv tak for points :)