Avatar billede mads375 Juniormester
17. december 2004 - 00:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

svchost næsten oppe på 100%. Point til aovergaard

Hej aovergaard.

Jeg troede jeg gav dig point, men det gjorde jeg ikke...

Mange tak for hjælpen.

Skriv et svar.
M.V.H
Mads
Avatar billede perhaps Nybegynder
17. december 2004 - 07:58 #1
mads375> Du skal henvise til en tråd så vi kan se hvilket svar det gælder.
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. december 2004 - 09:19 #2
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. december 2004 - 09:21 #3
I øvrigt, så må du højst give 200 point for et spørgsmål.
aovergaard har allerede fået 100.
Så du må nok selv lægge et svar og tage de 40 point selv ;O)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. december 2004 - 15:35 #4
Hej mads375

Jeg lægger et svar her, men husk endelig også selv at lægge et svar, og så tildele dig selv 40 point. Det gør du ved at markere os begge to, når du tildeler point, og så skrive ud for hver hvor mange point du vil tildele.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. december 2004 - 01:17 #5
Hej Mads

Takker mange gange for point ;) Men jeg fik lidt for mange, så du får nogle af dem tilbage igen. Gå ind og læg et svar her så du kan få dem tilbage.:

http://www.eksperten.dk/spm/572263