Avatar billede dock Praktikant
22. december 2004 - 11:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

optage netradio??

Jeg har installeret StationRipper - et program til at optage netradio - men kan ikke få P3 til at virke, da programmet ikke vil sluge adressen http://www.dr.dk/netradio/p3-wmp.asx

Er der nogen, der har lykkes med dette?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2004 - 11:39 #1
nope... desværre! har også forsøgt :S
stationripper tager kun .pls og .m3u playlister efter hvad jeg læste mig til..
Avatar billede dock Praktikant
22. december 2004 - 12:11 #2
er der andre programmer eller måder man kan optage P3 ...i rimelig kvalitet?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. december 2004 - 12:26 #3
Avatar billede dock Praktikant
23. december 2004 - 00:55 #4
hej elskermad.dk - jeg har fundet ud af at P3 også kan høres på http://www.dr.dk/netradio/alternativ/pls-filer/p3-64.pls men den vil stadig ikke med stationripper. hvad gør jeg galt?
Avatar billede dock Praktikant
08. februar 2005 - 18:57 #5
Endte med at installere StationRipper og er så fornøjet med den at jeg har droppet at optage fra P3.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. februar 2005 - 19:26 #6
hehe det er jo godt, men så burde du jo have bedt mig om et svar så jeg kunne have fået point for mit svar :)
Avatar billede dock Praktikant
08. februar 2005 - 19:41 #7
Undskyld elskermad.dk - det kan du selvfølgelig have ret i. Dit svar var jo ganske rigtig: "nope" :o) Jeg opretter et nyt spg så du kan få dine point.
Avatar billede dock Praktikant
08. februar 2005 - 19:45 #8
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. februar 2005 - 19:57 #9
... der var nu også det trix som jeg beskrev ved: http://www.eksperten.dk/spm/572648 ???
Avatar billede dock Praktikant
08. februar 2005 - 20:02 #10
Det fungerede ikke ordentlig for mig. Sorry Majsmarken.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. februar 2005 - 21:54 #11
hehe nej tag blot pointnene selv! kan ikke bruge dem til noget - var blot en orientering til næste gang så der ikke er nogen der bliver sure på dig! hehe...

god aften
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. februar 2005 - 21:59 #12
selvfølgelig INGEN tvang, men kan bruge din mening om mig i min karma til mere :)