Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. december 2004 - 13:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Instalationsprogrammet kunne ikke finde Slutbrugerlicensaftalen

IBM Notebook T23:
20Gb HD (med W98's fdisk delt i C:10Gb D:10Gb)
Intet CD'rom drev
Netkort, USV, osv...

Jeg kan tilslutte til min server/netværk med http://www.nu2.nu/bootdisk/network/ - virker fint.
Xcopy (XP CD)\i386\*.* /s til D:\INSTALL\XP (>5.000 filer!) - virker fint.

Boot op på en W98 floppy.
Kravle ned til D:\INSTALL\XP\I386
og bruge WINNT [Enter]

XP instalationen begynder at arbejde med at copy et par håndfulde filer/mapper til C: - fint nok - lige efter bogen.

Men går så istå !!!

Hmmm...

Sluk/tænd spanden og boote op på C:

Den vil så gerne fortsætte lidt med instalationen men ender med beskeden:
"Instalationsprogrammet kunne ikke finde Slutbrugerlicensaftalen" - Afsluttes ...

Hmmm...

Hvad går jeg/systemet forkert - hvad 'mangler' ?
Avatar billede ducks Nybegynder
26. december 2004 - 14:15 #1
Det med at den går istå kan løses ved at bruge smartdrive.

www.google.com > download smartdrv

Lig den på en diskette og kør det inden installationen

Desuden vil resten af installationen nu også køre hurtigere
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. december 2004 - 14:49 #2
Kender godt det trix - men jeg lod den stå i >5 timer - der skete stadig ikke noget...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. december 2004 - 16:06 #3
Hmmm...
Jeg fandt en smartdrv.exe "ude i verden" (egen skuffe - det er rart at gemme ting) - brugte den undervejs.
Stod dog "stille" i ca. 10 min. og så tog f***** ved den med at copy filer...
Nu ruller den meget videre - det ser lovende ud ...
INFO følger...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. december 2004 - 10:05 #4
Alt ruller - der SKAL åbenbart denne "smartdrv.exe" til for at den vil ordentligt på den måde...

<ducks>: Smid et [svar] ...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 09:24 #5
<ducks>: Smid et [svar] ???
Avatar billede ducks Nybegynder
11. januar 2005 - 19:35 #6
np