Avatar billede lazlowdk Nybegynder
29. december 2004 - 01:28 Der er 5 kommentarer

håndtegnet

vordan kan man få et billede til at se håndtegnet ud??
Avatar billede nopsen Ekspert
29. december 2004 - 01:33 #1
måske du skulle få lukket alle dine spørgsmål?
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=lazlowdk&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
der sidder en masse og forsøger at hjælpe dig som du helt har glemt at melde tilbage til.
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
29. december 2004 - 02:08 #2
tjoh... men jeg giver kun point til det fyldestgørende svar... når jeg har fået det får folk pointne...
Avatar billede nopsen Ekspert
29. december 2004 - 02:18 #3
fair nok, men hvordan skal folk kunne give dig et fyldestgørende svar, når du ikke melder tilbage til dem?
prøv at kigge dem igennem, så kan du se at der er mange der venter på et udspil fra dig.
Avatar billede felix-x Nybegynder
29. december 2004 - 14:49 #4
http://www.geocities.com/d2_tutorials/Pencil_Sketch/index.htm

Der er en tutorial til hvordan du laver et billede om til tegning...

*Tutorialen er til photoshop*
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 02:25 #5
felix-x> hyggeligt at hjælpe den slags brugere ik? :)
spørgsmålet bliver ikke fulgt op og ingen tak for hjælpen.