Avatar billede sascha Nybegynder
30. december 2004 - 21:05 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Logitech plus cordless optical mouse

Hej experter
Har købt ovenstående men når jeg skal placere markøren præcist er det som om den bevæger sig opad. Nogen der har nogle ideer....?
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2004 - 21:16 #1
Hvilken musemåtte bruger du/bruger du overhovedet en måtte?
Avatar billede sascha Nybegynder
30. december 2004 - 21:23 #2
ingen måtte da det jo er det smarte med en optisk mus.....troede jeg
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:32 #3
Du skal have underlag :-)

Et bord m.m er alt for riflet
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 21:35 #4
En rigtig god musemåtte, gerne af filt og så bør du checke dine museindstillinger. F.eks. under bevægelser.
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:38 #5
Filt er IKKE godt når der er lys på!

Du vil døje konstant med fnullermænd :D
Avatar billede sascha Nybegynder
30. december 2004 - 21:42 #6
dvs at jeg skal have et underlag men ikke nødvendigvis et musemåtte men et f.eks et stk papir ???

Køber en måtte i morgen
freehelp)læg et svar
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 21:43 #7
freehelp????????????? :)

Da er vi slet ikke enige. Jeg benytter f.eks. en sandberg filtmåtte (koster ca. 100 kr) og jeg tror mine fnullermænd er taget på julerejse. Jeg kan ihvertfald ikke få øje på dem:)
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:45 #8
OK - men kan kun sige jeg bruger icemat og er tilfreds. Filt har jeg ikke haft glæde af

Nej tak til point.

Dem skal el-barto og jeanette have
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 21:45 #9
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=415

Denne måtte er bare for lækker - køb den. Du bliver IKKE skuffet!
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 21:46 #10
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 21:46 #11
Sascha> jeg har også prøvet papirløsningen samt mange andre muligheder. De duer ikke!!    Så du må være forberedt på ustabilitet med din mus.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 21:46 #12
P.s. en filtmåtte er også ok. Fnullermændene hører til da der var kugle i en mus ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:00 #13
Prøv du at sætte et hår foran dit lys
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 22:06 #14
freehelp> du er ikke klar over at mine hår er uvenner? De flytter ihvertfald fra hinanden.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 22:06 #15
Min hår skal helst blive hvor de er ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 22:07 #16
Du har heller ikke så mange *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 22:13 #17
Nej, der bliver sgu færre og færre - overvejer snart hentehår *GG*
Avatar billede sascha Nybegynder
31. december 2004 - 10:43 #18
Jamen det er jo overvældende med kommentarer så summa sumarrum jeg prøver mig frem........Men nogle skal jo have et svar
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
31. december 2004 - 10:51 #19
Ja det bedste er blot at prøve sig frem og så finder du nok selv ud af hvad der er bedst for lige netop dig og din mus.

Godt nytår:)