Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. januar 2005 - 00:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Banner (Støt Asien-projekt)

Hej
Ikke et eneste sted på nettet er der et samlet sted for de mange mange muligheder der er for at støtte ofrene i Asien. TV2 har en liste over organisationerne, men der er mange flere muligheder som f.eks. auktioner osv.

Jeg har idag købt www.asien-indsamling.dk og harlige nu oprettet et spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/577618 for at få hjælp til at få lavet en hjemmeside da jeg selv idag og imorgen vil lave research (indsamle indholdet til siden) samt klargøre pressestof mv.
Jeg er heller ikke selv ret god til programmeringen, så syntes det er bedst at lægge det ud her.

Til siden har jeg brug for bannere i forskellige størrelser, og gerne mange som folk kan vælge imellem.

1.    Den/de som påtager sig at hjælpe får ikke links nederst eller lign. men får (skal) naturligvis have sit navn på "om asien-indsamling.dk"
2.    Siden bliver lige nu 100% fri for bannere, og kommer der bannere på vil hele indtægten naturligvis gå til katastrofen
3.    Alt layout osv. kan muligvis blive genbrugt til lign. katastrofer, men vil ikke blive brugt til andet

Om banneret
1) Der ønskes bannere i forskellige størrelser
2) Tekst KAN være noget i retning af:
-Links til støtte-auktioner
-Links til Støtte-sider
-Støt uden penge
-Støt ofrene i Asien

Håber der sidder nogle derude med noget ekspertise som vil gå ind i det her
Avatar billede got-it Nybegynder
06. januar 2005 - 08:05 #1
Avatar billede got-it Nybegynder
06. januar 2005 - 08:28 #2
Avatar billede got-it Nybegynder
06. januar 2005 - 08:43 #3
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. januar 2005 - 19:36 #4
kanon got-it....
Jeg afviser dog dit svar, men kun fordi der kan bruges flere, og spørgsmålet så står som ubesvaret, og muligvis får flere ind...

Kan du hjælpe med et design også ??
http://www.eksperten.dk/spm/577769
Avatar billede got-it Nybegynder
06. januar 2005 - 23:41 #5
ellers giv mig pointsne også laver jeg et par stykker mere?  - ikke afpresning da :P

  -  kigger på det (;
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. januar 2005 - 23:47 #6
Hej "got-it"

Det mest pressende er topbanner i størrelsen 750x150px f.eks.
http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10479 men den er bare lidt for stille, og ikke virklighedstro i forhold til situationen

Noget der også ville være kanon var din en .swf fil som var så god kvalitet at den kunne bruges
Avatar billede got-it Nybegynder
06. januar 2005 - 23:57 #7
navnet er Jacob :P

Tjoeh..  syntes bare det ikke lige det er billeder af paniske japanere som løber en flodbølger jeg ligger inde med flest af :s  -  hvis du kan hjælpe mig der?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. januar 2005 - 00:01 #8
fik lige dette top-banner http://www.aerobyte.dk/asien.jpg

Så nu er det bare banner....
Avatar billede got-it Nybegynder
07. januar 2005 - 00:42 #9
aha ;)  -  hvis du kan fjerne teksten, kan jeg lave lidt flash på, selvom det ikke er det vilde o:
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. januar 2005 - 01:33 #10
Netro har næsten lavet siden færdig med det billede, så det er for sent.... æv

Har måske et andet i morgen