Avatar billede aspersen Nybegynder
28. februar 2005 - 12:44 Der er 3 kommentarer

åbne .msg fil

Jeg har fået en .msg fil vedhæftet en e-mail (jeg bruger OE)
Det lader til at filtypen er fra Outlook, men den kan ikke åbnes i OE.
Ved at åbne den i notepad kan jeg se, at den indeholder en .jpg-fil og en .pdf-fil

Hvordan kan man konvertere fra .msg til et format jeg kan læse (uden at installere Outlook!!)

Mvh.

Aspersen
Avatar billede falster Ekspert
28. februar 2005 - 15:07 #1
Du kan nok læse den med Columbus. Jeg er i tvivl om konvertering

http://www.oasys-software.com/product/dm/columbus/
Avatar billede aspersen Nybegynder
28. februar 2005 - 16:00 #2
Mit håb var at finde en løsning, hvor jeg ikke behøver at installere et program på mange Mb. ellers kunne jeg jo lige så godt installere Outlook!!
Avatar billede falster Ekspert
28. februar 2005 - 16:05 #3
Columbus er uden tvivl at skyde spurve med kanoner. Det har du ret i.

Hvis du kan installere Outlook, ville jeg da foretrække det frem for Outlook Express.