Avatar billede pedeskede Nybegynder
02. marts 2005 - 12:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

modsatte klare farver.

hejsa gæve gutter
er der en ekstra gæv gut som kan hjælpe mig.
varverne på billedet som jeg linker til herunder skal være modsatte, såfrem at alt det sorte er klart hvidt og alt det hvide er klart sort. jeg kan kun finde ud af paint og hvis man inverter farverne så bliver de bare snavsede. En der er vild i photoshop eller ander programmer og kan hjælpe mig??

de røde fælter skal bare være røde som nu. og de lyserøde påtapede områder skal bare være sorte eller en eller anden farve så de er der

billedet hentes her: http://www.nqrden.dk/mine%20urskiver%201.jpg

størelsen må der ikke pilles ved :)
såfrem en kan lave dette så send det til peder@phphosting.dk og skriv brugernavnet og opret et svar her så du kan få dine velfortjænte point :D

på forhånd tak :D

på forhond tak :D
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 12:36 #1
Jeg har sendt et forslag.
Norbert :-)
Avatar billede pedeskede Nybegynder
02. marts 2005 - 13:09 #2
kanon.. lige som jeg ville have det... takker :D
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:10 #3
Velbekomme :-)
Avatar billede zhark Nybegynder
02. marts 2005 - 13:16 #4
Det var virkelig hurtigt arbejde, må vi få det uploadet her, tak :)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:19 #5
Det må jeg så bede pedeskede om at gøre, jeg har desværre ingen muligheder :-)
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:21 #6
Og det er forøvrigt også en af de ting, som Eksperten bør tænke på, næste gang, der skal renoveres, nemlig mulighed for at uploade sådanne svar. Det er jo ikke alle, der har en hjemmeside, de kan bruge :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:27 #7
Men ellers vil jeg da gerne sende forslaget til dig og til andre interesserede, hvis du/I skriver til norbert01@gmail.com
Avatar billede zhark Nybegynder
02. marts 2005 - 13:28 #8
Der er da 100 vis af gratis site man kan uploade billeder ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:30 #9
OK - det var jeg ikke klar over :-)
Måske skulle jeg oprette et spørgsmål om det?
Så kan du jo svare der :-)
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:33 #10
Avatar billede zhark Nybegynder
02. marts 2005 - 13:44 #11
Jeg er "helt vildt" imponeret over du på under 10 min. kan fikse og invertere sådan nogle urene farver til noget brugbart på den tid og vil mega gerne se det resultat fra pedeskede. Altså lavet det, sent mail og besvaret på ialt 13 min.
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:46 #12
http://www.upitfree.dk/upload/files/ur.jpg
Jeg fik svar på mit spørgsmål og har uloadet det her :-)