Avatar billede jewler Nybegynder
18. marts 2005 - 13:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tjek af log!

Hej

Er der en ekspert der vil tjekke denne log for mig. Det er fra min kones computer...den kører virkelig underlig.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:43:40, on 18-03-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\jusched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\PsImSvc.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\AVENGINE.EXE
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\WebProxy.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\4TO5YFOD\hijackthis[1].exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O16 - DPF: {EDAF796E-9210-4417-ADDC-2AB18E4F6C27} (Hjemmeside.KvikFoto) - http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/KvikFoto.CAB
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\pavsrv51.exe
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\PsImSvc.exe
Avatar billede ejvindh Ekspert
18. marts 2005 - 13:51 #1
Loggen er ren. Der er ingen tegn på virus el. lign. Hvordan underligt?
Avatar billede jewler Nybegynder
18. marts 2005 - 16:03 #2
Den er blevet ret langsom og harddisken kører hele tiden! Takker for tjekket Ejvind.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. marts 2005 - 16:25 #3
Harddisken er vel ikke gået i pio mode ?
http://www.wintip.dk/xp/config/dma.htm
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. marts 2005 - 16:34 #4
En anden ting jeg lige kom i tanke om, er at du lige skal checke om nogle af dine processer bruger al din ram, så harddisken swapper hele tiden.

Højreklik bundlinien og vælg jobliste. På fanebladet processer kan du se cpu og memory forbrug på de enkelte processer. Klik nu 2 gange der hvad der står memory og du får nu processerne sorteret efter deres memory forbrug.

Skriv her de 4-5 mest memory slugende processer samt hvor meget memory de hver bruger.

Fortæl også hvor meget ram du har i maskinen.
Avatar billede jewler Nybegynder
23. marts 2005 - 21:22 #5
Undskylder ventetiden, men har ikke tid til at kigge på computeren. Håber én får tid i påsken!
Avatar billede jewler Nybegynder
15. april 2005 - 20:36 #6
Den virker fint nu! Takker for hjælpen, smider I ikke et svar, så I kan få point?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. april 2005 - 23:51 #7
Jo da, her er et svar fra mig. Hvad gjorde du ved den ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. april 2005 - 23:51 #8
svar *s*
Avatar billede jewler Nybegynder
16. april 2005 - 00:41 #9
Jeg har købt en ny HD! Var bange for at den anden ville "stå af", da den er pænt gammel. Takker ellers for hjælpen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. april 2005 - 00:54 #10
Velbekomme og takker for point :)

ejvindh > Hent din del af pointene her: http://www.eksperten.dk/spm/610150
Avatar billede kalp Novice
16. april 2005 - 00:57 #11
sorry spam... Tonny denne er vist til dig.

http://www.eksperten.dk/spm/610058