Avatar billede biacon Nybegynder
27. marts 2005 - 11:19 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til logo

Hej er nogen der kan lave et logo til mig ? Det skal kunne bruges både på et website og på brevpair
Avatar billede biacon Nybegynder
27. marts 2005 - 11:21 #1
Navn i logo´et skal være være Biacon og med skrifttype Verdana. Logo´et må gerne indeholde blå pg rød
Avatar billede frichke Nybegynder
27. marts 2005 - 17:36 #2
Kan du ikke beskrive det lidt mere, så vi kan danne os et billede af hvad Biacon står for?

frichke
Avatar billede jernrosen Nybegynder
28. marts 2005 - 15:40 #3
Avatar billede biacon Nybegynder
28. marts 2005 - 18:15 #4
Biacon står for: Bøgelund It And CONstruction
Avatar billede biacon Nybegynder
28. marts 2005 - 18:16 #5
jernrosen, det ser sku meget godt ud kan du komme med lidt flere forslag
Avatar billede younk-dk Nybegynder
30. marts 2005 - 20:50 #6
hvad laver firmaet? bygger de huse?
Avatar billede younk-dk Nybegynder
30. marts 2005 - 21:09 #7
Kig ud fra at det var at bygge firma siden at det hed construction.

www.younk.dk/biacon1.jpg (eksempel)
www.younk.dk/biacon2.jpg (brevpapir)
www.younk.dk/biacon3.jpg (website)

(skriv hvis du vil have ændringer eller har en ide, så er jeg frisk)
Avatar billede biacon Nybegynder
31. marts 2005 - 07:19 #8
Det ser fint ud hvis teksten bliver rettet op, men har du ikke en ide til at få noget med It med også eller også finde på noget som ikke ligner noget overhovedet, abstrakt eller hvad det nu hedder
Avatar billede younk-dk Nybegynder
31. marts 2005 - 07:24 #9
Hvis jeg forstår dig ret. Du vil have nogle computer dele ind i selve banneret til hjemmesiden.

Og så vil du have brevpapiret og eksempel til at være lidt mere abstrakte?
Avatar billede biacon Nybegynder
31. marts 2005 - 07:32 #10
Nej det skal være ens, så hvis du ku prøve med både noget anstrakt og noget med nogle computerdele ville det være fint.
Avatar billede younk-dk Nybegynder
31. marts 2005 - 15:09 #11
Så gravkoen er fin eller skal den fjernes? Det med computer dele arbejder jeg på nu.
Avatar billede biacon Nybegynder
31. marts 2005 - 16:25 #12
Nej ikke den med gravkoen, eksemplet og brevpapiret ku jeg godt li´. Men hvad med det abstrakte, har du en go ide ?
Avatar billede younk-dk Nybegynder
31. marts 2005 - 16:40 #13
www.younk.dk/biacon4.jpg
www.younk.dk/biacon5.jpg

Hvis der er noget der skal ændres så skriv klart hvad... er baggrunden for grim?
Hvad synes du om: tommestokken? Computer delene, Teksten?
Avatar billede biacon Nybegynder
31. marts 2005 - 16:54 #14
Nej det bliver for kompakt, jeg kan bedre li´ noget i retning af det her http://www.fjordagerspejd.dk/biacon.jpg
Men hvor det kun er det første bogstav der er stort og i typen Verdana. Kun navnet og en streg eller lign. ku være fint. Hvis du bruger for lang tid på det, så skriv til mig på mail, så finder vi ud af noget. peter@049.dk
Avatar billede younk-dk Nybegynder
31. marts 2005 - 17:37 #15
www.younk.dk/biacon6.jpg er den abstrakt nok?
Avatar billede bill20 Nybegynder
31. marts 2005 - 22:01 #16
Avatar billede younk-dk Nybegynder
01. april 2005 - 14:50 #17
WHAT... Det ligner jo...
Avatar billede biacon Nybegynder
01. april 2005 - 14:52 #18
Ja det var sku en fejl, det var dig der sku ha haft pointene, beklager, kan jeg gøre noget for at du får nogle point
Avatar billede bill20 Nybegynder
04. april 2005 - 14:43 #19
Her kan Younk-dk få sine point. 8)

http://www.eksperten.dk/spm/605988

Mvh.
*Bill
Avatar billede younk-dk Nybegynder
04. april 2005 - 16:09 #20
mange gange tak