Avatar billede magosa Nybegynder
12. maj 2005 - 11:16 Der er 1 kommentar

Tilføjelse af nye punkter i formularen aftaler hvordan?

Hej!

Jeg har brug for at tilføje nogle flere punkter til formularen aftaler: eksempelvis Kontaktperson, Forberedelse,M-sag og udfyldt af.

Hvordan gør man de? skal der laves et VBscript?
Jeg er helt nybegynder hvad angår VBscript!
Avatar billede halifax Nybegynder
12. maj 2005 - 13:56 #1
Outlook 2003: Der skal ikke bruges VBscript. Du skal ind under menuen Tools\Forms\Design a Form. Her udvælges den Form du ønsker at ændre.
Funktinalitet tilføjes ved hjælp af felter som der er et utal af. Find dem under dialogboksen Field Chooser - træk det ønskede felt over på formen. Der kan ændres på egenskaberne for et felt ved at højreklikke på det, fx. skrifttype og størrelse.

Jeg har ikke Outlook 2003 så ovenstående er lidt "famlende sig frem" og du må også igang med at prøve dig frem, når du har fundet de rigtige menuer og den ønskede Form. Mulighederne for at tilrette bestående Forms eller helt lave sine egne er mange i Outlook.