Avatar billede jensfudge Nybegynder
19. maj 2005 - 09:48 Der er 3 kommentarer

Filplacering i Outlook 2003

Hvordan flytter man filplacering af sin pst-fil.
Default har Outlook 2003 sat den i c:\documents and settings\.... et eller andet.

Jeg vil slemt gerne have den liggende på d:\data\mail\ stedet.

/Jens
Avatar billede darth-domino Nybegynder
19. maj 2005 - 10:18 #1
Tjaa... flyt den! Så kommer den selv og ikke kan finde den, så "browser" du bare hen til den igen... sådan gjorde jeg på min MS Office 2003
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2005 - 11:51 #2
Funktioner > indstillinger > Konfiguration af E-mail > Datafiler

Klik på åben mappe, og kopier alle filer der, og sæt dem ind i den mye mappe.

Datafiler igen, og du klikker på Indstillinger, og ændre stien ig filnavnet så det stemmer overens med den nye mappe d:\data\mail\Outlook.pst
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. juli 2005 - 12:23 #3
Er du kommet videre ?