Avatar billede pillpopper Nybegynder
13. juni 2005 - 18:17 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil have en 2 GB Gmail konto

Hej med Jer jeg har 15 stk. gmail kontier jeg gerne vil dele med andre og, som osse gerne selv skulde få nogle, at dele ud af.

Så til dem der er interseret i en 2 GB mail konto skriver til min mail og jeg sender en invation så du/I kan få en fed mail konto uden at skulde tænke over at slette noget hvilket er meget rart..    De bliver uddelt i rækkefølge jeg modtager e-mailene.

M.v.h

pp
Avatar billede dyrbye Praktikant
13. juni 2005 - 21:55 #1
Hej, det vil jeg meget gerne.

john.dyrbye@ofir.dk
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juni 2005 - 00:49 #2
Hej dyrbye det får du den er på vej (sorry jeg gik sku' kold på sofaen:$ jeg skulde bare lige se noget og BUM jeg var væk, derfor svarer jeg først tilbage nu, lidt rimligt sent:) jeg håber at du bliver lige så glad for den som jeg selv er, fedt ikke at skulde tænke på at slette mails og logge ind for at beholde sin mail-konti og alt det den byder en på af fede muligheder.
Hygge;)

M.v.h

pp
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juni 2005 - 00:53 #3
Værsartig så er den der:)
Avatar billede dyrbye Praktikant
14. juni 2005 - 12:30 #4
Takker.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juni 2005 - 13:57 #5
Det var såå' lidt ;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juni 2005 - 17:58 #6
andre der er interseret i en??
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juni 2005 - 17:58 #7
??
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juni 2005 - 21:14 #8
der er 14 stk. tilbage til dem der ønsker en Gmail og jeg har lovet at hvis der ikke kommer ydeligere svar senest på torsdag så giver jeg dem væk til dem der osse har spurgt mig ad:)

M.v.h

pp
Avatar billede nilsen Nybegynder
14. juni 2005 - 21:28 #9
gd
Godt nok interessert
schaugnilsen@hotmail.com
N.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juni 2005 - 21:56 #10
k er på vej:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juni 2005 - 21:57 #11
så er den der;)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
15. juni 2005 - 08:46 #12
Jamen hvis du stadig har flere, så vil jeg da ikke holde mig tilbage. Det ville da være kanont.

martinburfelt@hotmail.com

-Martin
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. juni 2005 - 12:23 #13
Har allerede, og er kanonglad for den, så nej tak.

Men vil lige spørge hvordan det går til at du har 15 at dele ud af. Med min fik jeg 5 at dele ud af og Googles regler tillader da vist ikke mere end een konto pr person.

Eller gør de?

mvh JakobA
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. juni 2005 - 13:00 #14
http://www.eksperten.dk/spm/626067
Sad but true og det kan I takke ham for. JAA jeg er blevet godt p... ..
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. juni 2005 - 13:01 #15
.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. juni 2005 - 13:07 #16
Hej jacoba det er fordi jeg samarbejder med google jeg kan uddele så mange:) (jeg har adgang til flere endnu og dette er "FULDT LOVLIGT" *Jeg* bærer ALT avsvaret for, at dette er LOVLIGT!!!

M.v.h

pp

Ps: Hej Martin du får osse lige enn naturligvis da det IKKE er dig der lige har generet mig i min karma, hvorfor og hvad der er mærkeligt ved det jeg skriver deri ved jeg ikke, med det jeg ved er, at den person er en kojon når man ikke skriver sit nickname osse for, at stå ved det man siger og kommatere.

Martin den er på vej;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. juni 2005 - 13:41 #17
Værsartig så er den der Martin;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. juni 2005 - 13:48 #18
Martin jeg har vedlagt en del invationer til dig oven i håber du bliver glad for den.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
15. juni 2005 - 13:58 #19
Niiiiiice - jeg siger mange tak.

Åbner den i aften - mums.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
16. juni 2005 - 10:09 #20
Er der flere inden jeg lukker ned for tråden her til aften så er det om at skynde sig:)

pp
Avatar billede pillpopper Nybegynder
16. juni 2005 - 12:34 #21
Jeg giver IKKE flere G_MAIL kontiere ud p.g.a nogle brugers DÅRLIGE og kujon-argtige opføresle som jeg har fået idag ex. i min karma system og det er TAKKEN for at være flink, NEJ du så stopper flinkheden bare her og NU.

Og det kan I takke B.... R..... for

m.v.h

pp
Avatar billede nilsen Nybegynder
23. juni 2005 - 06:53 #22
gd
Jeg har nu motaget 18 likelydende e-mail vedr. dette emne, hva er galt???
Nilsen
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juli 2005 - 09:54 #23
Hej nielsen hvad mener du med hvad er der galt:) er det ikke meget åbenlysende når man læser tråden:)              ---------      Og så kan du jo evtu. se i mit karma system (selvom) jeg IKKE har været logget på længe, så er der nogle der syntes at det er sjovt el. keder de sig bare, syndt for dem for jeg har virkelig ondt af de folk:-)!

Hygge!

M.v.h

pp

Ps:- Forsat god dag;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juli 2005 - 10:04 #24
Men jeg er åbenbart den her på E der skal have en masse dårlige karma'er hvilket jeg IKKE har noget imod, bestemt ikke - hvis de er oprigtige.

Jeg syntes bare dem der gør det er nogle værre tøsedrenge når de ikke skriver deres intialer bagefter, især når man kan svine en til på den ene eller anden måde.

Og så mister jeg respekten for den person og dem der gør dette og gider naturligvis ikke bruge min tid på at hjælpe folk med div. programmer o.s.v der syntes, at det er sjovt at svine folk til.

Og hvis jeg er gal på den så kan man JO sige det til mig på en *pæn* måde og ikke på en frækt måde, så er det klart, at jeg regerere således, som jeg har gjort i de indlæg som har udfoldet sig til dårlig karma.  (UDEN NICKNAME vedhæftede/skrevet)!

Nielsen´´ det med at du nu har modtaget 18 link lydende emails om dette, hvad mener du så præsist med det du siger, for jeg er ikke sikker på jeg helt forstår det du skriver:)?

Og jeg
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2005 - 10:26 #25
hvis du har en tilovers så modtager jeg gerne en
claus@sportscar.dk
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. juli 2005 - 07:49 #26
Hej jetdirect det har jeg da;) den er på vej til dig NU;)- der er pt. kommet nye tilføjelser til som er rigtig fede i mine øjne..!
Kan du hygge dig.

M.v.h

pp
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. juli 2005 - 08:37 #27
Hej igen jetdirect jeg faldt lige over et af dine spørgsmål vedr. guld (går ud fra at du mener en guldbare)? da jeg så den vakte det naturligt min interesse da jeg selv er til guld og kun det, og en sten i, er heller ikke så dårligt;)

Så jeg tjekke lige dit link ud du havde sat ind direkte til selve annoncen, men der var ingen relsultater skrev den på siden, og så kiggede jeg i samleobjekter, men der kunne jeg heller ikke se el. finde det annonce nogen steder.

Så er det jeg vil spørge dig ad om du kan finde frem til den annonce igen hvor du så den.?  det 2. er, at hvilken slags karat var det? for de 81 kr. som, nanog skrev syntes jeg var/er lidt for høj (men somsagt hvis det er en guldbare el. for den sags skyld en ring/kæde o.s.v så kan det sagtens koste 81 kr. pr. gram, da det jo er forsmeltede og forarbejde og det er faktisk det der er det dyreste af det hel (alså procssen i at lave/støbe dem da hver sin form man støber i, er for vildt dyre.

Du skulde vel ikke tilfældigvis have gemt et billede af den da du så annoncen, som du stadigvæk har, for så kunne jeg da godt tænke mig at se det.?

Og hvis du kan vil du så være så venlig at sende et link dertil, og jeg vil blive glad:) - bare rolig, jeg er ikke ude på at købe den:) men da guld somsagt har haft min interesse i over 10 år nu, samt ægte sten og KUN med certifakat medfulgt, naturligvis.      Så er jeg lidt interseret i at se lidt på det.

Jeg ved ikke hvad andre betaler for 14 karat, hvilket jeg mest fortrækker (som er bedst til ringe) men jeg skal ikke betale mere end 30 kr. pr. gram og så er det IKKE forarbejdet.          Så 81 kr. er i mine øjne dyrt da alle, som kan lidt smede arbejde kan lave sådan en form., men osse kun til det brug og ikke andet da ellers ville se for grimt ud.  ( det er en af grundene til jeg godt ville se den annonce og HUSK PÅ der er utrolige mange der snyder folk i den branche.

*En god ting når man køber guld uanset fra hvem om det så er fra en ven så skal man ALTID have certifakatet med samt kviteringen for købet, og sådan noget papir er ikke noget der sådan lige kan blive væk, medmindre man er total dum hvilket jeg ville nægte, at tro på hvis en person, sagde det feks.!

Og hvis der ikke er noget certifakat med så ville jeg aldrig nogen sinde købe noget fra nogen.

Jeg skal lige tilføje at du skal passe på ALLE dem der sælger guldringe samt guldkæder/armbånd fortiden, som er rimlig tunge i vægt (jeg har set helt op til 42 g. -for sygt og for meget, og ikke mindst total grimt, at se på) for det er ikke andet end messing.  *LOL* total fupmager!!!

En 2. god ting når man køber guld e,m at ALTID lugte til det, da guld IKKE luget af noget somhelst, og man kan klart lugte hvis det hvis det ikke er guld.

Det var faktisk alt jeg ville pt:) og håber, at det er okay jeg spørger dig ad.

Kan du hygge dig og forsat god dag;)

m.v.h

pp