Avatar billede pyroman Nybegynder
31. juli 2005 - 19:58 Der er 4 kommentarer

Ny Slideshow guide

Hej alle der roder rundt herinde!!

Jeg er i gang med at skrive en ny tutorial til hvordan man laver et slideshow i flash.
Den er lidt mere avanceret end den gamle, men også noget mere optimal.
Artiklen er ikke helt færdig, men eftersom jeg tager på ferie i morgen, har jeg valgt at lægge den fulde kildetekst op alligevel, så i kan få en smagsprøve. Kilden burde egentlig være nok, for den er mere end rigeligt kommenteret.

Artiklen ligger på actionscript.dk: http://actionscript.dk/artikler/?a=35
Og jeg vil senere lave en version til exp.dk

Men enjoy! :)

Filip Anselm
Avatar billede pyroman Nybegynder
31. juli 2005 - 20:00 #1
...og man kan så spørge sig selv hvorfor der skulle udlodes 30 point for dette indlæg...

Nåh - anyway - de må gå til den der kan fyre den bedste joke af eller et eller andet ;)
Avatar billede bentjuul Nybegynder
01. august 2005 - 00:32 #2
nem at gå til - alt virker bare perfekt. God ferie - og du får dine velfortjente point når du vender hjem fra ferie.

//bentjuul
Avatar billede breon Nybegynder
03. oktober 2006 - 22:27 #3
Hejsa

Jeg har kastet mig ud i et "Slideshow i flash" projekt, og fandt din reviderede guide Pyroman. Den virker fint nok, men er det muligt at gøre slideshowet selvkørende, så man ikke behøver knapper? Sådan som det vist var i din første udgave (den kan jeg ikke helt få til at virke).
Avatar billede ladyhawke Novice
08. januar 2009 - 10:02 #4
mon ikke denne her kan lukkes? Måske skulle du oprette en artikel om emnet i stedet også?