Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. august 2005 - 13:26 Der er 1 løsning

Sortering og placeringen af kolonnerne i spørgsmålsoversigten

Ang: Sortering og placeringen af kolonnerne i spørgsmålsoversigten

- Sortering:
I gamle dage(*1), kunne man sortere spørgsmålsoversigten efter spm-status/flag (nye, besvaret med og uden accepteret svar), Titel, Points, Kategori (mener jeg også at man kunne) og "#" (antal indlæg i spm).

Nu kan man ikke længere sortere efter spm-status eller Kategori.

Hvis man ved, at man har erfaring inden for 5 kategorier, er der ingen grund til at kigge på/igennem 25 kategori-spm/kategorier, som man ikke her den mindste erfaring i.

Alternativt, kunne man (læs: admin) lave en indstilling i Kontoen, så man kunne vælge/fravælge hvilke kategorier, der (ikke/)skal vises i oversigten.

Jeg ved godt, at mange brugere har det med, at placere spm i forkerte kategorier.

- Placering:
Jeg kunne godt tænke mig, at have en indstilling der gjorde det muligt, at placere kolonnerne (spm-status, Titel, Points, Kategori, Antal indlæg) som man selv vil. Jeg kigger typisk efter titlen og kategorien.
Hvis man kunne, ville jeg placere Titel og Kategori, som de 2 første kolonner.

*1: Version 3 af Eksperten (muligvis også før v3). Nuværende version af Eksperten er 4.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. juni 2007 - 19:26 #1
Jeg fixede det med proxy-softwaren Proxomitron og Opera User JavaScript filer..

Lukker hermed igen.