Avatar billede c-holst Novice
28. august 2005 - 19:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme ind på min egen eller andre artikler

ja, det siger vist alt.

point til alle med relevante svar*G*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. august 2005 - 19:22 #1
Hej. *S*
Jeg kan heller ikke komme ind på din eller andres artikler i øjeblikket.
Avatar billede gratis Nybegynder
28. august 2005 - 19:26 #2
hhhmmm mystikken breder sig.. ka godt komme ind på andre artikler,( har ikke prøvet dem alle *G* ) men ikke på din, er du uvenner med dem *S*
Avatar billede fromsej Praktikant
28. august 2005 - 21:05 #3
Det er denne:
http://www.eksperten.dk/artikler/583
Jeg har ingen problemer, det må være rettet nu.*S*
(Svar i håb om at få alle pointene.*GH*)
Avatar billede c-holst Novice
28. august 2005 - 21:17 #4
Hej Fromsej. kan stadig i se den, hverken i IE eller FF
kunne du paste indholdet til mig
carsten_holst@hotmail.com
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. august 2005 - 21:19 #5
Til orrientering:

Jeg kan stadig ikke se den. Det eneste der kommer frem er, en tom eksperten-blå rude, hvor jeg kan se en del af menuerne ude til venstre, samt reklamen øverst.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. august 2005 - 21:24 #6
Avatar billede c-holst Novice
28. august 2005 - 21:26 #7
Ditto her. Måske har systemet her, som ofte ser ud til at have en ganske særlig "ikke digitaliseret" personlighed, mere respekt for Fromsej end for vi andre.

Syntes altid der har været så mange underlige ting her på E!

*GG*
Avatar billede fromsej Praktikant
28. august 2005 - 22:58 #8
Selvfølgelig har den respekt for mig, jeg ved hvordan man afbryder elforsyningen.*G*

Mail sendt.
Tak for point. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2005 - 00:39 #9
Jeg kan heller ikke læse artiklen.

Jeg har samme problem med nogle få spørgsmål, mon I der har problemer med artiklen kan læse dem? Ellers kunne vi måske finde en fællesnævner?

http://www.eksperten.dk/spm/603927

http://www.eksperten.dk/spm/614296

http://www.eksperten.dk/spm/421994

Jeg kan hverken åbne dem i Firefox eller IE
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. august 2005 - 00:44 #10
De spørgsmål kan jeg heller ikke åbne.
Får stort set det samme billede frem på skærmen, som jeg linker til lidt længere oppe.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2005 - 00:57 #11
Mærkeligt nok får jeg absolut ingenting, i Firefox er alt gråt, i IE hvidt. Altså hverken menu, banner eller noget. I infobaren nederst påstår begge browsere at de er i gang med at hente siden, men efter noget tid opgiver de.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. august 2005 - 01:06 #12
Der går altså også en rum tid, før jeg får et resultat at se.
(min browser må være mere tålmodig end din) *G*
Kunne uden problemer nå, at besvare et par spørgsmål, andet steds. *S*
Avatar billede ksoren Nybegynder
29. august 2005 - 21:40 #13
Jeg har tidligere haft problemet, sammen med mange andre. Men af ukendte årsager, kan jeg nu se dem alle igen.. mystisk :o
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2005 - 22:10 #14
Ja mystisk er det godt nok.

Nu har jeg lige prøvet med en nyinstalleret XP uden SP 1 eller 2 og igen efter SP 2 er installeret. Ingen sikkerhedsprogrammer overhovedet. Jeg kan stadig ikke se netop de spørgsmål. Og prøver nu fra 3 forskellige computere, så jeg vil vove påstanden at det ikke er indstillinger i software det handler om.

Det er ligegyldigt om jeg er logget på Eksperten eller ej.

Fra min arbejdsplads kan jeg godt læse dem!

Så hvad er der tilbage?

Min internetforbindelse er hos Stofanet.
Jeg kører gennem en Zyxel router.

Det er altså en gåde *S*