Avatar billede dont Nybegynder
07. september 2005 - 21:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Luk konto?

Jeg er åbenbart, for så lang tid siden at jeg ikke engang kunne huske det, kommet til at åbne to konti på eksperten. Jeg ville gerne skifte mailadresse på min nuværende konto, men det tillades ikke da den allerede benyttes til den gamle konto.
Jeg har derfor på den gamle konto valgt "LUK KONTO", men uden held. Beskede med "opdateringerne er foretaget" kommer frem efter accept af "LUK KONTO", men selv nu efter et par dage kan jeg stadig ikke benytte den anden email. Er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede mugs Novice
07. september 2005 - 21:09 #1
http://www.eksperten.dk/artikler/786

Spørgsmål om eksperten er gratis.
Avatar billede dont Nybegynder
07. september 2005 - 21:28 #2
Svaret "Fejl ved Luk konto" på http://www.eksperten.dk/artikler/786 stemmer ikke overens med det jeg oplever. Jeg kan stadig ikke benytte min email på trods af at kontoen er lukket OG jeg IKKE har benyttet linket i den mail der fejlagtigt sendes til én.
Jeg har klaret det ved at angive en helt tredje email til den konto jeg GERNE VILLE HAVE KUNNET lukke. Nu kunne jeg benytte den korrekte email til denne konto. Det var rart.