Avatar billede mik28 Seniormester
18. september 2005 - 16:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tilbage til vinduet før

Hej Eksperter,

Jeg har et lille popup vindue jeg bruger til login. Jeg kunne godt tænke mig at når man trykker på loginknappen så bliver indholdet åbnet i det vindue man oprindelig kom fra. Som det er nu bliver indholdet åbnet i popupvinduet. Det ser således ud.

<a href="java script:win=window.open('./index/login.jsp', 'login', 'copyhistory=yes, resizable=yes, height=200,width=275,top=180,left=200,screenY=150,screenX=100');win.focus();">&nbsp;Login</a>
Avatar billede roenving Novice
18. september 2005 - 17:01 #1
I formen i popup-vinduet:

<form action="..." method="..." target="myParent" onsubmit="opener.name='myParent';setTimeout('self.close()',100);">
Avatar billede roenving Novice
18. september 2005 - 17:02 #2
Hrm, var det Eksperten, der spiste noget der ...

<form action="..." method="..." target="myParent" onsubmit="opener.name='myParent';setTimeout('self.close()',100);">
Avatar billede roenving Novice
18. september 2005 - 17:02 #3
Tjah, det var det, der stod selvfølgelig method="..." !-)
Avatar billede mik28 Seniormester
18. september 2005 - 17:07 #4
cool, tak
Avatar billede roenving Novice
18. september 2005 - 17:15 #5
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
18. september 2005 - 17:18 #6
-- og tak for point ;~}
Avatar billede mccookie Seniormester
25. februar 2006 - 22:59 #7
Dette eks. virker det i firefox?
Hvad står der i filen der åbner login?

Jeg har prøvet dette og kan ikke få det til at virke!!!
Avatar billede roenving Novice
25. februar 2006 - 23:08 #8
Jeg har zq ikke testet det, men der burde ikke være specielle problemer med den kode, hvis begge ligger på samme domæne !-)