Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2005 - 08:38 Der er 1 kommentar

PC låser

Jeg har en PC der kører XP. Den kører netværk og låser op til flere gange dagligt, så genstart er nødvendig. Der er ikke installeret ekstra HW umiddelbart før problemet startede. Løsningsforslag?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. oktober 2005 - 09:07 #1
Et par hints, men jeg kan ikke hjælpe dig, det er kun ting du kan udelukke.

- Scan ram for fejl (brug memtest86 der findes på www.ultimatebootcd.com)
- Scan harddisk for fejl (brug harddisk producentens tool der findes på www.ultimatebootcd.com)
- Scan for virus
- Scan med hijackthis og smid loggen i et seperat spørgsmål, her på eksperten (med overskriften hijackthis)
- Kontroller at din blæser køre og ikke er fuld af støv.