Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2005 - 08:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firefox viser ikke billeder?

Hejsa

Mit Firefox her på min arbejdscomputer er lige pludseligt holdt op med at vise billeder på websider?!

Men jeg kan godt se billeder direkte i browseren, feks sådan her http://eksperten.dk//img/elogo.png
Men når jeg er inde på eksperten.dk kan jeg ikke se logoet/andre billeder. Gælder alle websites.

Hvad kan der være galt?! Har prøvet at clear cache.
Det er version 1.5rc3
Avatar billede trekkies Juniormester
22. november 2005 - 09:00 #1
Prøv følgende(Engelsk):
Åben Firefox -> Tools -> Options... -> Klik på "Web Features" -> se om der er flueben ved "Load Images"
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2005 - 09:12 #2
Yup fandt det :)
Options -> Content (i rc3)
Tænkte nok at der var sådan en funktion, men har bare ikke ku' finde det.
Og hvorfor/hvordan jeg så har slået den fra er ikke godt af vide...

Smid et svar.
Avatar billede trekkies Juniormester
22. november 2005 - 11:30 #3
Du tager bare dine point tilbage, godt at det virker igen :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2005 - 12:08 #4
Ok