Avatar billede appel Novice
30. november 2005 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Amerikansk og Europæisk SMS gateway

Er der nogen der har erfaring/viden med/om en pålidelig amerikansk og en europæisk sms gateway service, som i stil med fx repsonsfabrikken i DK, tilbyder at modtage overtakserede SMS´er ? dvs SMS som fx koster 5 kr + alm SMS takst.

Som jeg kan se bliver jeg nød til at finde en amerikansk partner og forhåbentlig kun en partner for det meste af Europa (worst-case er at man skal have en pr land).

På forhånd tak.
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. december 2005 - 13:13 #1
Hej

Send mig en E-Mail på mc@mobilemarketing.dk
Avatar billede rn11021 Nybegynder
18. december 2005 - 00:11 #2
Computopic har en gateway, og de kan både gå ud i hele europa og pante sms´er i EUro...

jeg bruger dem selv og de er langt de billigste på markedet ligenu
Avatar billede appel Novice
13. juli 2014 - 16:21 #3
til luk