Avatar billede ahave Nybegynder
23. december 2005 - 02:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Point til dr1, vedr. http://www.eksperten.dk/spm/672581

60 point til dr1 og tak for svaret der førte til en konklusion på spg. http://www.eksperten.dk/spm/672581

/ahave
23. december 2005 - 23:24 #1
Ping...

(Ska' jeg prøve at 'grave' den oprindelig DR's [StereoTest] frem ?)
Og så ikke så for nostalgi - tihi...
23. december 2005 - 23:26 #2
(Jooo - jeg 'kæmper' for en bedre placering - mest for at 'slippe' for diverse popup reklamer ... Er pt. # 9.581)
Avatar billede ahave Nybegynder
28. december 2005 - 22:42 #3
Beklager den lange svartid, men julen har jo lige været en tur forbi.

Det ville da være superfedt hvis det kunne lade sig gøre at finde den gamle test. Jeg kan godt huske nu du siger det, at du har noget med DR at gøre. Hvis du kan finde den, ville det være super, hvis ikke er der ikke noget at gøre ved det. Hvis du finder den, kan du bare smide et indlæg i denne tråd.

Godt nytår.
/ahave
28. december 2005 - 22:44 #4
(Efter nytår...)
Avatar billede ahave Nybegynder
24. maj 2007 - 00:11 #5
(Efter nytår...), selvfølgelig i år. :-)
Det ville stadig være coolt, at få den originale dr lydprøve, selvom jeg har løst problemet. Jeg kan stadig ikke finde den og opkald til DR, giver heller ikke meget mening, da ingen aner hvad jeg taler om, hvilket er meget forståeligt.
/ahave
24. maj 2007 - 00:18 #6
... jeg har heller ikke kunnet finde den...
Avatar billede nokia3110c Praktikant
09. oktober 2019 - 16:59 #7
Tillader at svare på en gammel tråd så nogen kan få gavn af det

https://www.dr.dk/bonanza/serie/266/radiooejeblikke/59357/stereotest-a