Avatar billede huset Praktikant
02. februar 2006 - 11:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nu må admin fandme træde ind

Skal der ikke snart sættes en stopper for det forbandet svineri!!

Nu smides der karma oevralt på eksperten hvor jeg står som afsender!

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=c-holst&option=karma

Har taget dumb af dette, så til tumpen. Det hjælper ikke at slette den igen.
Det her er jo gået helt over gevind nu.
Avatar billede huset Praktikant
02. februar 2006 - 17:06 #1
Opgiver simpelthen. Dette site kan sejle i sin egen lille kop bitter vand!
Avatar billede hcma Novice
03. februar 2006 - 15:43 #2
huset >>  der findes desværre folk som går i små sko og elsker at svine andre til.
har lige modtaget en karmatildeling på 0 og ordet skod  :o)  Godt nok ryger jeg som en skorsten, men trods alt ikke skod.
Det luner jo altid at læse/høre/se om andres ulykke  ;o)  (læs det nu rigtigt) :o)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. februar 2006 - 16:37 #3
Sidst jeg lagde et indlæg i noget med karma, fik jeg to svinske 0 karmatildelinger, spændt på om det samme sker her idag.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. februar 2006 - 19:04 #4
Det gør der sikkert. Der er godt nok en/nogle som har travlt med karmaskrivningen.

Tænk jer engang:
Hvordan mon det ville være ikke at have andet at lave end at oprette profiler på eksperten kun for at dele dårlig karma ud?
Det kan da ikke være sjovt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. februar 2006 - 20:41 #5
Ork det kan da være meget værre : http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nikolajdu

Så begynder karma da virkeligt at være morsomt.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. februar 2006 - 21:23 #6
Egentlig imponerende, ikke engang at kunne stave til anonym.*LOL*
Det ord er "næsten" ikke blevet omtalt i forbindelse med karmadiskussionerne.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. februar 2006 - 21:28 #7
Min kommentar er til denne karma 4/11 2005 15:11
Avatar billede boxer Nybegynder
03. februar 2006 - 21:39 #8
*LOL* Her har jeg siddet og søgt efter en bruger med navnet: annomyn
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. februar 2006 - 21:48 #9
Jeg takker for den positive karma der er givet og til den der har lagt en meget dårlig karma på er velkommen til at give mig et bruger id, så kan jeg ligesom gøre det samme for dig, men det er der måske ikke rygrad nok til.
Jeg kan jo nemt gætte mig til at denne anonyme person, ikke er blandt indlæggene her i spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. februar 2006 - 09:30 #10
Damn ærgeligt nu fik jeg fjernet den hvor der står at jeg bare var sexfikseret - Havde ellers tænk mig at bruge den til at opilnde konen her til formiddag....
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 09:35 #11

LOL
Avatar billede boxer Nybegynder
04. februar 2006 - 09:55 #12
:o)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
09. marts 2006 - 17:36 #13
Tak til dem der har givetmig dårlig karma idag, I ved godt at I  er lidt eller meget meget til grin ved jeres vanvittige forsøg på at ødelægge E, prøv dog at komme frem mebrugerinfo.
I minder lidt om dem der brænder flag af i andre lande.
Avatar billede huset Praktikant
09. marts 2006 - 17:43 #14
Gud fader bevarre en flok snothvalpe!!!!