Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2006 - 22:23 Der er 1 løsning

Billigste køb af Canon IXUS 750 sølvgrå indenfor EU?

Hejsa.

Ja, hvor kan jeg billigst købe Kameraet "Canon IXUS 750 sølvgrå" indenfor EU, incl. transportomkostninger?
Og selvfølgelig skal de kunne modtage VISA-kort og sende varen til Danmark. :-)
Umiddelbart kunne jeg forestille mig Tyskland eller England.

Indtil videre har jeg selv fundet et tilbud på 355,95 EUR (ex. forsendelse) her:
http://secure.nurtec.de/cgi-bin/nurtec/93713.html

Men hvem kan finde et billigere tilbud?  :-)

PS:
Jeg mener, at dette er den rigtige kategori at oprette spørgsmålet i, fordi under kategorien "Generelt IT: Foto" står der: "Brugen af det digitale medie." Og det er jo ikke det som spørgsmålet handler om.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2006 - 22:54 #1
Da ingen åbenbart kan finde dette camera billigere end jeg selv kunne, lukker jeg hermed spørgsmålet, og giver points tilbage til mig selv.