Avatar billede mugs Novice
22. februar 2006 - 22:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvornår tager de sig sammen?

Du er her : Eksperten : E-Nyt : Nedetid på eksperten ved midnat :
E-Nyt holder dig løbende orienteret om udviklingen på Eksperten. Hvis du ønsker det kan vi sende en E-Mail til dig når der er nyheder.

Nedetid på eksperten ved midnat
19. december 2005, 10:45
Kære eksperter

Eksperten.dk vil være nede den 19.12 fra midnat og cirka en time frem. Det skyldes, at web-serveren skal konfigureres, og at der skal tilføjes en load balancer. Justeringerne skulle gerne medføre en hurtigere side. Vi beklager naturligvis besværet.

God jul og godt nytår til alle.

De bedste hilsner

Eksperten

"God jul og godt nytår til alle." Jo tak og i lige måde!

"E-Nyt holder dig løbende orienteret om udviklingen på Eksperten." Hvis det her er "løbende" orienteringer, så har jeg bedre kondi en admin!

"Hvis du ønsker det kan vi sende en E-Mail til dig når der er nyheder." Nej tak - Det er ligemeget!

"Nedetid på eksperten ved midnat
19. december 2005, 10:45" Mon de har skrevet årstallet forkert, og bare tager problemerne på forskud?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. februar 2006 - 22:48 #1
lol :D Jep thats it! I næste uge bliver siden julepyntet
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2006 - 22:56 #2
> Hvornår tager de sig sammen?

Det kunne vi andre også godt tænke os at vide. Vi har I flere måneder efterspurgt informationer om fremtiden, men enten ved de det ikke selv eller også vil de bare ikke ud med det.
Avatar billede mugs Novice
22. februar 2006 - 23:00 #3
Sakset herfra:

http://www.jobworld.dk/shared/cv/source/cv_start_2.hts?nav_to=no_logon,search,id,328630960&v=2,1024,316845,3,4184&tc=1140645542376

"IDG A/S er en usædvanlig amerikansk medievirksomhed, hvor markedsføringen udvikles 100 % lokalt. Inspiration og sparring flyder til gengæld let henover grænserne. Vi udgiver Computerworld og PC World. Står bag markedspladserne Jobworld og it-kursusguiden og tilbyder telemarketing og kurser via IDG Direct og IDG Kurser. Vi investerer kraftigt i vores web produkter og søger en kollega til marketingafdelingen, der kan tilføre online ekspertise."

Bemærk udtrykket:

"Vi investerer kraftigt i vores web produkter"
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2006 - 23:05 #4
mugs: Det passer også fint nok. Både www.computerworld.dk og www.pcworld.dk er blevet relanceret for nyligt, så internt forventer vi, at det nu er Ekspertens tur til at få opmærksomhed - det er i hvert fald det vi tidligere er blevet stillet i udsigt!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. februar 2006 - 06:54 #5
Bemærk udtrykket:

"Vi investerer kraftigt i vores web produkter"

Bemærk også at Eksperten slet ikke er nævnt i mugs indlæg, altså er den ikke prioriteret så højt som IDG's andre projekter.
Avatar billede mugs Novice
02. marts 2006 - 07:12 #6
Lukketid