Avatar billede silversand.dk Nybegynder
26. marts 2006 - 11:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

trådløs lyd

Jeg kender nogle der har hørt mig om det kan lade sig gøre at få trådløs lyd, som jeg ved jeg har hørt om, men hvor kan man få det?

Det er sådan at de vil have anlægget til at stå på et kontor, og så have højttalere ude i stuen, uden at skulle trække 20m kabel rundt på væggen.

hvor kan man købe sådan noget?
Avatar billede dkshero Nybegynder
26. marts 2006 - 11:50 #1
det er muligt her kommer lige et link:

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=178663
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
26. marts 2006 - 19:22 #2
problemet med den der, er at de gerne vil være helt fri for ledninger, eg. der er 4m mellem de 2 højttalere de vil have i stuen. og det ser grimt ud med kabler der hænger hele vejen over stuevæggen
Avatar billede krusell Nybegynder
28. marts 2006 - 00:00 #3
Hvis det gerne må være af lidt bedre kvalitet, er www.hifi4all.dk 's forum nok et godt sted at kigge.

De findes helt bestemt, men helt sikkert også af svingende kvalitet...
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
11. maj 2006 - 20:51 #4
lukker