Avatar billede wolfcas Nybegynder
28. marts 2006 - 23:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

thorconnwndclass not responding

Hej alle

Hvad pokker er "thorconnwndclass"??

En af mine venner har gmail og har sat det op i Outlook 2003. Der er ofte problemer med at SSL ikke skal være slået til, selv om det skal være slået til osv... Så virker gmail og så virker det ikke.

Når de lukker winXP ned, kommer den med "thorconnwndclass not responding" - jeg har søgt lidt på det og det ser ud til at den thor.. hænger sammen med outlook ???

Hvad gør man ? Nogen der ved noget om det?

På forhånd mange tak!!!!1

Mvh

Wolfcas
Avatar billede kalp Novice
29. marts 2006 - 10:41 #1
ingen grund til at jeg copy paster de mulige årsager, men du kan læse dem om dem her

http://www.mcse.ms/archive170-2005-3-1472048.html
Avatar billede wolfcas Nybegynder
29. marts 2006 - 10:46 #2
takker
har kigget på det, men synes det er lidt tvetydigt. De skriver nogen gør det her og andre det her osv...
Der er ikke rigtig nogen der konkret skriver hvad det er for noget og hvad problemet egentlig er...
Avatar billede kalp Novice
29. marts 2006 - 10:48 #3
tror heller ikke problemet er helt klart.. de foreslår mange ting.. hvis du har fået tjekket din pc for snavs for nyligt kan du udelukke det problem.
hvis du ved der ikke ligger beskeder og venter på mail serveren så kan du også udelukke det er en dårlig mail som forudsager problemet..

du kan foresøge, at geninstallere OE
Avatar billede wolfcas Nybegynder
29. marts 2006 - 10:51 #4
jeg har lige fået dem til at slette al mail på serveren...
Må se om det hjælper

Den er totalt ryddet for snavs, men er stadig meget nysgerrig for hvad det egentlig er for noget... synes det er mærkeligt at en mail på en server skulle kunne udløse sådan et problem...
Avatar billede kalp Novice
29. marts 2006 - 10:56 #5
Nu må vi se:-)

Det er tit ukendte problemer, som kræver mærkelige løsninger :)
Avatar billede kalp Novice
29. marts 2006 - 11:08 #6
alternativt forslag

I outlook tryk hjælp-> about microsoft office outlook
klik på disabled items eller deaktivere xxx hvis dit outlook er dansk

hvis oxlook.dll er deaktiveret skal du aktivere denne!

og ellers læste jeg mig frem til, at man også kunne forsøge sig med

http://www.daveswebsite.com/software/olshutdown/index.shtml

men det koster 35kr mener jeg.

om ikke andet der er lidt, at forsøge sig med nu:)
Avatar billede wolfcas Nybegynder
06. september 2006 - 15:14 #7
Har forsøtg diverse ting, blandet andet noget beskrvet i de artikler.
Sorry den sene tilbagevenden.
Smid et svar Kalp og tak for hjælpen!!!!!
Avatar billede wolfcas Nybegynder
23. oktober 2007 - 22:39 #8
lukker