Avatar billede spacee Nybegynder
04. maj 2001 - 10:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan kun gemme som BMP fra nettet

Når jeg støder ind i jpeg og gif billeder på nettet og ønsker at gemme dem på min HD opstår der problemer. Jeg højre-klikker og siger \"save as\" men kun BMP kommer frem som et muligt format at gemme i (på trods af billedet er uploadet som jpeg eller gif).
Jeg har undersøgt det, og mine venner kan godt gemme tilsvarende billeder i de formater de ønsker. Jeg har prøvet at installere internet exploere 6.0 og fireworks for at se om det kunne gøre en forskel...men nej intet hjælper.

http://www.babeindex.net/sex/nice_pic.jpg

her kan du se et screen capture som viser hele problemstillingen. Billedet jeg vil gemme er jpeg, men jeg får kun muligheden at gemme i BMP format.

Håber der er en ekspert som kan hjælp.

Mvh.
Henrik Larsen
Avatar billede goody-goody Nybegynder
04. maj 2001 - 10:15 #1
de billeder skal du sgu ikke gemme på hardicken ;-) men heller ikke på eksperten.
Avatar billede bratkid Nybegynder
04. maj 2001 - 10:16 #2
installer paint shop pro
Avatar billede bratkid Nybegynder
04. maj 2001 - 10:17 #3
goody-goody: hardicken? en joke? jeg tør næsten ikke at grine:)
Avatar billede prodic Mester
04. maj 2001 - 10:17 #4
Den fejl opstår oftest når dine midlertidige internetfiler begynder at fylde for meget.

Prøv at slette dem fra din Browser. I IE under Internet-indstillinger og slet midlertidige filer.

Har selv haft samme problem, og løste det ved at gøre ovenstående.
Avatar billede spacee Nybegynder
04. maj 2001 - 10:37 #5
Det kalder jeg hurtig hjælp :-)

Efter at have læst Prodic\'s løsning undersøgte jeg dir\'et med de midlertidige filer. Der lå over 50.000 filer som jeg slettede.

Nu virker alt som det skal igen.

Mange tak for hjælpen

Mvh
Henrik Larsen
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. maj 2001 - 10:38 #6
prodic.... du har lige reddet min dag/uge/måned....

Jeg har gennem længere tid ikke kunnet gennem som andet end bmp.. og ikke kunne vise kilde (that sucks)....

Jeg har geninstalleret IE 3 gange... og opgraderet.

Efter at have læst dit indlæg satte jeg maskinen til at slette 5 måneders midl internetfiler....

Det tog noget tid hvor jeg sad og læste lidt i Oracle Magazine....

Og nu virker det hele :o))))

Det har irriteret mig i flere måneder...
Avatar billede prodic Mester
04. maj 2001 - 10:50 #7
5 måneders filer - tak skæbne.

Nil.dk - du giver mig bare 100 point, så er det en fair handel :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. maj 2001 - 10:52 #8
prodic >> Ja.. den gnavede på dem mens jeg læste 1½ artikel *GG*

Jeg overfører lige de 100 point fra en af mine falske brugere ;o)
Avatar billede prodic Mester
04. maj 2001 - 10:55 #9
Nil.dk->Helt iorden..bare gør som vi plejer :-)
med alle vores brugere. ;-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. maj 2001 - 10:57 #10
jeg jeg udnytter det hul vi fandt i Eksperten... men sig det ikke til nogen... *GG*