Avatar billede kent-s-t Nybegynder
19. april 2006 - 17:45 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg købe en kilt, her i DK?

Hjælp mig, jeg søger efter en kilt, så hvis du ved hvor jeg kan købe sådan een (Den skal være ny!) her i Kongeriget Danmark, så sætter jeg fluks 200 sprøde point på din konto! ;-)

Jeg har søgt og søgt, men søgt forgæves, så smid kun et svar, hvis du ved lige præcis hvor jeg kan købe en vaske-ægte kilt.

Mvh
Kent
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 17:52 #1
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. april 2006 - 17:52 #2
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. april 2006 - 17:53 #3
he he
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
19. april 2006 - 17:55 #4
sorry - men jeg har været forbi der, og der er desværre op til 28 dages leverings tid, og det tør jeg ikke satse på, da jeg skal bruge den, den 13. maj.
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
19. april 2006 - 17:57 #6
Jeg afviser dig lige levithan, da det desværre er i udlandet - ellers et rigtigt godt bud, men pga tidspres, så skal det være fra Danmark jeg skal have den.
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
19. april 2006 - 17:59 #7
Du spytter dem ud :-)

De to fra qxl har jeg selv luret på, men de er ikke nye og de to første går vist ikke under betyegnelsen vaske-ægte kilt ;-)
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
19. april 2006 - 18:01 #8
Hvor dum er jeg??? jeg acceptere dit svar i stedet for at afvise!!!
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 18:03 #9
jeg fører dem blot tilbage så
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 18:12 #10
Det er vist ikke lige til at finde men jeg har et forslag Prøv at ringe til spisestedet Faklen i jumfruane gade i aalborg de kan heltsikkert fortælle dig hvor du kan købe det du ønsker

Faklen: En af gadens mest seværdige bygninger, kendes på klokkespillet over døren, eksklusiv restaurant hvor tjenerne er klædt i skotsk kilt.
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 18:13 #11
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
19. april 2006 - 18:17 #12
Det lyder sgu som et rigtigt foreslag - dem for jeg lige fat på i morgen, og så vender jeg fluks tilbage!
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
19. april 2006 - 18:17 #13
...og hvis der er pote, så får du dine point igen!!! ;-)
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 18:19 #14
jeg ved ikke hvornår det er bedst at ringe, resturangen har vel åbentn nu og om der er nogen i dagtimerne når det primært er et aften sted ved jeg ikke men du kunne jo ringe til dem nu så ved du om der er nogen imorgen
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
19. april 2006 - 18:23 #15
er du sikker på at den hedder Falken??? Jeg kan ikke lige finde dem i telefonbogen
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 19:01 #16
ikke falken men Faklen, det lader til at stedet ikke findes mere og at den hjemmeside jeg fandt det på er forældet.
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
19. april 2006 - 19:49 #17
He he - jeg havde vist lige byttet rundt på det. Nææeee, jeg tror du har ret, men jeg søger lige lidt videre...