Avatar billede overclockdk Nybegynder
20. april 2006 - 22:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Domæne tjek script

Hej jeg søger et lille script der kan tjekke om man kan købe

.dk
.net
.com
.biz
.org

domæner håber der er en der kan lave det.. det må gerne være så simpelt så muligt.. helst en hvor den bare skriver Optaget eller ledigt og det "det" som jeg senere kan tilpasse ind på min side :)

Håber der er en der kan hjælpe mig....
Avatar billede coderdk Praktikant
20. april 2006 - 22:52 #1
Avatar billede overclockdk Nybegynder
20. april 2006 - 22:54 #2
prøver lige !
Avatar billede overclockdk Nybegynder
20. april 2006 - 22:55 #3
Den er jo ikke simpel.. den fylder 89 filer :S
Avatar billede overclockdk Nybegynder
20. april 2006 - 23:22 #4
Fandt dette her:
http://www.topdog-software.com/files/topdog_whois_v1.3.1.zip

Er der en der gider "samle" det for mig ? bare så jeg ved det er gjort ordentligt? hvis der er en der gider oprette de såkaldte filer han snakker om bliver jeg meget meget glad og smider om mig med points :)
Avatar billede overclockdk Nybegynder
20. april 2006 - 23:28 #5
fik det til at virke men "AD" den skriver det grimt ;) hehe
Avatar billede overclockdk Nybegynder
20. april 2006 - 23:33 #6
en lille fejl.. den viser ikke whois.dkhostmaster.dk en der ved om det er mig der har skrevet den forkert ?
Avatar billede overclockdk Nybegynder
21. april 2006 - 00:13 #7
okay---- HVAD HEDER WHOIS.DKHOSTMASTER ? den jeg nævnte overover virker ikke!"
Avatar billede overclockdk Nybegynder
21. april 2006 - 00:13 #8
Se selv... ingen domæner er ledige på dansk :( http://dkfora.dk/whois/whois.php
Avatar billede coderdk Praktikant
21. april 2006 - 00:33 #9
Hvad mener du? Til den du har fundet, topdog, skal du tilføje:

"dk" => array("whois.dk-hostmaster.dk","No entries found for the selected source"),
Avatar billede overclockdk Nybegynder
21. april 2006 - 00:54 #10
tak virkede :D
Avatar billede overclockdk Nybegynder
21. april 2006 - 01:18 #11
ved du hvordan man får det til at acceptere domæner på 2 tegn
Avatar billede coderdk Praktikant
21. april 2006 - 10:23 #12
Kan du ikke bare rette der hvor der står

if(strlen($domain)< 3)

?