Avatar billede yaris Praktikant
21. april 2006 - 13:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg behøver hjælp. FATTER IKKE EN METER

Som titelen siger er det her over min fatteevene jeg har office 2003 Pro. Installeret og når så jeg har hentet deverse opdateringer jeg har lige ominstalleret comp.  Når så jeg vil åbne et dokument går jeg ind i dokumenter hvilket går fint nok og hvis der likker et word dokumentder inde kan jeg også godt åbne det men hvis jeg vil åbne en mappe inde i dokumenter så fryser den og siger at programmet ikke svarer og det er det samme problem i hele office pakken
Avatar billede nva Praktikant
21. april 2006 - 13:09 #1
Skyldes måske den sidste Windows update?
http://support.microsoft.com/kb/918165
Avatar billede nva Praktikant
21. april 2006 - 13:44 #2
En midlertidig løsning skulle være denne, hvis det er updatens skyld:

Go into System32 and rename the verclsid.EXE to verclsid.OLD which will keep the file in tact until MS comes up with a permanent solution and should eliminate the problems mentioned in this thread.

Burde jo være ret nemt at afprøve - og hvis det ikke virker kan du jo bare rename tilbage igen.
Avatar billede yaris Praktikant
21. april 2006 - 22:25 #3
tusind tak for hjælpen du er en helt reddede mig fra at blive totalt fustreret smid et svar og få dine points
Avatar billede nva Praktikant
24. april 2006 - 07:52 #4
Glæder mig du kunne bruge det :-)
Avatar billede kiul Nybegynder
19. maj 2006 - 23:21 #5
Af og geninstaller programmet.
Avatar billede peterben Nybegynder
13. juni 2006 - 17:21 #6
Er den af- og genindstallering kiul forelår af word eller hele office pakken?
Hvordan fjerne og genindstallerer man word alene?
Avatar billede yaris Praktikant
13. juni 2006 - 22:52 #7
prøv at læse den artikkel at nva henviser til det virkede hos mig