Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 15:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

E-Mail forsvinder fra Stofanets mail-server !

Min far bruger Stofanet kabel Internet.

Problemet er at hans e-mail forsvinder fra hans Webmail (Stofanet's Mailserver)efter ca. 10-15 minutter.

Når jeg sender en e-mail til ham og han tager den ned med det samme, er der ingen problemer.

Det er uanset hvilket post program han bruger og hvilken af hans Pc'er vi gør det på.

Kan det være en opsætnings-fejl på hans Webmail, eller er det som jeg tror, at det er Stofanet der har lavet 2 ens konti eller forwarder den forkert?

MVH

Jan C
Avatar billede never_mind Nybegynder
04. maj 2006 - 15:20 #1
prøv og skift koden, kunne lyde som en maskine står og henter den ned, så de slettes fra serveren
Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 16:19 #2
Kan du uddybe det lidt mere ?

Hans Adgangskode til Mailen !
Avatar billede never_mind Nybegynder
04. maj 2006 - 16:21 #3
log på webmail, og skift koden ?
Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 16:29 #4
Tak

Det skal prøves ;-)

Jeg vender tilbage når det er gjort.

Tak for hurtigt svar

MVH

Jan C
Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 22:04 #5
never mind Du havde ret!

Min far blev kontaktet af Stofanet Support, som forslog det samme som dig. Nu virker hans e-mail igen.

Godt tænkt :)

SMID ET SVAR SÅ FÅR DU POINTS.

NB! TAK FOR HJÆLPEN

MVH

JAN C
Avatar billede never_mind Nybegynder
04. maj 2006 - 22:06 #6
erfaring :) og godt det kom til at virke :D