Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 16:06 Der er 100 kommentarer og
1 løsning

Konfigurere trådløs forbindelse

Der er stadig en i vores netværk som ikke kan komme på efter at signalet er blevet kodet. Jeg har hans bærbare PC hos mig nu. Problemet er at når jeg klikker på "Trådløs netværksfornbindelse" får jeg denne besked:

Windows kan ikke konfigurere denne trådløse forbindelse. Hvis du aktiveret et andet program til at administrere denne trådløse forbindelse, skal du bruge den software. Hvis du vil have at Windows skal konfigurere denne trådløse forbindelse, skal du starte tjenesten Automatisk konfiguration af trådløse enheder (WZC). Hvis du vil have oplysninger om hvordan tjenesten startes, skal du se i artiklen 871122 i Microsoft Knowlegde Base på webstedet http://www.microsoft.com.

Hvad menes der med "et andet program til at administrere denne trådløse forbindelse"? Er det netkort-programmet? I så fald kan jeg måske godt se problemet, for han har hele 2 netkort programmer installeret: Bufallo og SMC. Det sidste fungerer af uvisse grunde ikke, så vi har forsøgt at afinstallere det, men processen stopper ca midtvejs og bliver bare stående. Ved dog ikke, om det er DET der er problemet, men hvis det er, skal det jo løses først.

Håber nogen kan hjælpe...
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 16:22 #1
Enten den medfølgende software eller en Firewall og eller Antispy programmer.
Du kan prøve at deaktivere din(e) firwalls og de programmer der har med sikkerhed at gøre (et af gangen)

Altså udelukkelses metoden
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 16:24 #2
Nej, det kan jo ikke være et netkort-program der menes, det må være et program der hér træder i stedet for Windows, men ved i så fald ikke hvilket program. Men i hvert tilfælde skal jeg så åbenbart start tjensten Automatisk konfiguration af trådløse enheder. Det er jeg vel nødt til, ikke?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 16:24 #3
Hov, havde ikke set din kommentar, før jeg lagde min...
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 16:27 #4
OK, det prøver jeg, men hvad mener du nærmere bestemt med "den medfølgende software"?
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 16:37 #5
Hvis du under krypteringen, har fået dig afskåret fra, at komme på Internettet :)

Men det er ikke særligt sandsynligt, tror mere det er firewallen!

mvh
janc
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 16:56 #6
Det den spørger om, er om du vil anvende XP driver til netkortet eller du vil anvende netkorts producentens driver. Jeg anbefaler altid at anvende producentens driver.

Du skriver at det er efter routeren er blevet kodet. og det er givetvis WEP eller WPA. Det har altså virket, og derfor må problemet være kodningen af routeren.
Jeg ved ikke hvilken kodning (sikkerhed/kryptering) du anvender i routeren, men for at kunne anvende WPA, så skal netkortet og routeren understøtte dette. Anvender du WPA, så kan routeren dette, og spørgsmålet er så understøtter dit netkort dette.

Det er ret væsentligt om det har fungeret inden kodningen, for har det ikke dette, så har jacla fat i noget af det rigtige.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 16:56 #7
Jeg har nu deaktiveret først XPs firewall, så BullGuards firewall, antivrus og spamfilter én efter én, og genstartet hver gang, men uden resultat. Jeg kan iøvrigt ikke se nogen anti-spyware på hans computer (troede ellers det var med i Bullguard..)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 16:57 #8
Hovsa igen, havde ikke set den sidste kommentar, før jeg lagde min :)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 17:00 #9
Det fungerede fint indtil kodningem, og jeg selv bruger samme netkort (Bufallo) som ham med problemet, og mit virker.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 17:02 #10
Hvis det dungerede indtil du lagde kodning på routeren, så har du sikkert problemets løsning lige der.

Hvilken kodning anvender du i routeren ?
Du kan se det i routerens setup under trådløs net.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 17:03 #11
D skulle selvfølgelig have været et f
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 17:06 #12
Det er WEP og 26 hexadecimale cifre, - hvis det er hvad du mener..?

Vi er iøvrigt 5-6 i netværket, og det er kun hos ham her, det ikke virker.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 17:09 #13
Måske skulle jeg prøve at geninstallere netkortet...
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 17:23 #14
Det var måske en ide, altså geninstallation.

Jeg har selv oplevet netkort, hvor jeg ikke kunne få WEP 128 bit til at fungere, men hvor 64 bit fungerede.

Prøv at ændre det til 64 bit, og husk at markere, hvis det findes i routeren, at det er 1. key den skal anvende. Det gælder selvfølgelig også i netkortsdriveren, key 1.
Hvis du anvender samme passphrase til generering af keys, så kan du let ændre det til 128 bit igen.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 17:43 #15
Æhh øhh, jeg har virkelig ikke forstand på det. Aner ikke hvor man ændrer fra 128 til 64 bit og kender heller ikke noget passphrase.

Ellers kører det rigtigt for mig: under geninstallationen får jeg denne besked når jeg jeg vælger airstasion:

ESS-ID:HFG1 is secured byencryption. Try again referring below instruction.

*Press and hold the INIT switch on the rear panel until DIAG lump is lit. Then the Airstation restores the factory default setting.
*Click [Back] to re-try the configuration.

Jeg kan ikke se nogen INIT knap nogen steder...
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 17:45 #16
Måske escape knappen...?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 17:46 #17
HFG1 er navnet på vores repeater.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 17:47 #18
Nej, det er på netkortet.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 17:47 #19
Oh.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 17:48 #20
Kommer dette 19/05-2006 17:43:36 op under geninstallation af netkortet, eller når du forsøger at connecte ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 17:53 #21
Der er ingen knap på netkortet (airstationen, en boks). Nej, har ikke set nogen dato/tid, men jeg kan heller ikke komme videre end ovennævnte engelske besked.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 17:54 #22
Jo, jeg kan måske annulere den del og fortsætte, skal jeg det?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 17:59 #23
Det prøver jeg.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 18:00 #24
Du skrev "ESS-ID:HFG1 is secured byencryption. Try again referring below instruction.

*Press and hold the INIT switch on the rear panel until DIAG lump is lit. Then the Airstation restores the factory default setting.
*Click [Back] to re-try the configuration."

Fremkom dette under geninstallationen af netkortet, eller når du connecter til routeren ? ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:03 #25
Jeg har nu sprunget ovennævnte over og nået til sidste punkt i installationen, som hedder "Install WindowsCE driver", men når jeg klikker OK kommer der en besked op der siger "Please confirm connection to the PDA." Så også her stoppes jeg :-(
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:04 #26
Det var under geninstallationen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 18:05 #27
Er det et indbygget netkort i den bærbare ?

Hvis ikke, hvilket netkort er det så ?

Anvender du trådløs router eller hvad, og hvilken ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:09 #28
Nej, det er en boks der er tilsluttet USB-porten. Og det en Bufallo.(Han har også et nyere SMC netkort, men det ville slet ikke fungere, heller ikke før kodningen)

Routeren er en SMC, men ved ikke hvad "trådløs" router vil sige...
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 18:17 #29
Ok, for at være helt sikker på at jeg har forstået det rigtig.

Routeren er af mærket SMC, og det er i denne du har kodet det trådløse net. Ergo er SMC'en en trådløs router.

Den bærbare anvender et trådløst USB netkort.

Er det Ok so far ?

Et USB netkort skal som regel instaleres på denne måde. Først installeres et setup program, hvor USB netkortet ikke er koblet til maskinen. Når dette program er installeret, sættes USB netkortet i maskinen, og den vil så installerer en driver til dette.

Er der lamper eller små knapper på USB netkortet ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:23 #30
Ja, det er helt rigtigt hvad du skriver. Og jeg har faktisk haft netkortet tilkoblet maskinen under installationen, så det er vel en idé at frakoble den og prøve igen.

Ingen knapper, men to lamper: wireless og USB, de lyser begge grønt.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:25 #31
Jeg prøver at installere igen, nu frakoblet netkortet.
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 18:26 #32
NB!

Nogle bærbare har en rent fysisk kontakt til at disable/enable trådløs (Eks. Acer)

er der flere netværksforbindelser kan du prøve at deaktivere alle undtagen den trådløse i vil koble op på.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:27 #33
Det er bedst at afinstallere først, ikke?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:28 #34
Et øjeblik.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 18:31 #35
Jo det er altid en god ide at afinstallere først.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:35 #36
Jeg har afinstalleret først (blev i den forbindelse spurgt om jeg ville "enable Windows Zero Configuration", aner ikke hvad det indebærer, jeg valgte nej)

Ja, under "LAN- eller højhastighedsforbindelse til Internettet" er der også en som hedder "1394-forbindelse", og den er tilsluttet. Har tidligere prøvet at deaktivere den og kunne efterfølgende ikke aktivere den igen, men nu er den af sig selv aktiveret. Kan godt prøve at deaktivere igen...
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 18:36 #37
Nej der er en firewire forbindelse. Lad den blot være i fred.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:38 #38
OK
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 18:56 #39
Jeg har geninstalleret hoved-programmet, vistnok, hvorefter maskinen skulle genstartes. Så kom jeg til "Setup the base station" og klikkede Næste for at søge efter en base station, kom denne besked frem:

A network cable is unplugged or disconnected.

You can't configure the AirStation in this situation. Refer to the following instruction to connect the cable.

1. Turn the AirStaion. (Plug an AC adapter.)
2. Connect the network adapter and the AirStation by a straght through cable. Then confirm the ETHERNET lump on the front panel is lit.

Jeg tilslutter så netkortet (airstationen) til USB-stikket (via ledning), men når jeg klikker OK til ovennævnte besked, kommer den bare igen...

Ved iøvrigt ikke hvad der menes med "AC adapter"; den eneste boks er airstationen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 18:57 #40
Når netkortet er korrekt installeret skal du kunne finde det under vis netværksforbindelser. Det er der hvor "1394-forbindelse" også står.

Er den det, så på en maskine hvor nettet virker går du til Start > Kør >  skriv cmd og tryk enter > skriv ipconfig /all og tryk enter. Den vil nu fortælle lidt om dit netværk, og den vil fortælle Ip adressen for din router. Ip'en står under standart gateway. Den IP husker du.

På den bærbare kan du nu gøre det samme
Start > Kør >  skriv cmd og tryk enter > men du skriver Ping 127.0.0.1 og trykker enter. Hvis den ikke får timeout, så er kortet i orden. Derefter prøver du at pinge din router fra den bærbare skriv ping xxx.xxx.xxx.xxx og trykker enter. x'erne representerer den IP adresse du huskede før fra standart gateway.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:00 #41
Det er bare et dårligt installationsprogram skrevet af en koreaner der ikke er så god til engelsk.

Tilsyneladende forsøger netkortet selv at oprette forbindelse til routeren.

Det jeg skrev ovenover kan du det ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:05 #42
Lige et øjeblik inden jeg når så langt: Jeg har valgt Annuller til ovennævnte besked og kommer så til sidste punkt i installationen: "Install WindowsCE driver", skal jeg sige OK til den?
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 19:05 #43
Når du har prøvet dragonknight forslag

NB! 2

Kan du prøve at skrive ipconfig(mellemrum) /all
Fornær Pc'ens ip-adresse skal de andre ip-adresser være ens på alle de 5 Pc'er
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:10 #44
USB netkortet er en network adapter og ikke en Airstation. Airstation er den trådløse router.

Det den skrev her 18:56:23 er at den ikke kunne få forbindelse til routeren trådløst, og derfor vil den at du skal anvende en kablet forbindelse. Det kan du ikke rigtig anvende til noget.

I dit oprindelig spørgsmål skriver du kodet. Hvad mener du med dette ? hvor ? hvordan ?

Det kan jo teoretisk være, at USB netkortet ikke kan den "kodning" du skriver om.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:18 #45
Det er vores netværk som er blevet kodet (krypteret), hvorefter vi alle har fået udleveret en 26-cifret kode, som vi skulle indtaste for at få forbindelse. Andet ved jeg sådan set ikke... Det lykkedes for alle undtagen ham her.

Måske blev 19:05:44 overset: Skal jeg installere "WindowsCE driver"?
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:19 #46
Nej overhovedet ikke, den virker ikke til XP.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:21 #47
26-cifret kode indikerer at routeren har WEP akriveret med 128 bits kode. Jeg har ved flere lejligheder oplevet at visse netkort ikke kan fungere ved 128 bits kryptering, hvorimod det fungerer udmærket med 64 bits.

Har du prøvet at pinge fra den bærbare til både 127.0.0.1 og til Standart gateway. ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:22 #48
OK, jeg prøver 18:57:24
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:24 #49
Nej ikke endnu, har først lige set din seneste kommentar.

Til det med visse netkort og 128 bit kryptering, så har jeg også Bufallo, og den virker.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:32 #50
Buffalo er det USB netkortet ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:35 #51
Det (routerens IP åbenbart) som står under Standart gateway er: DHCP-server 10.10.1.1

På den bære får jeg imidlertid denne besked når jeg skriver 127.0.0.1 og trykker Enter:

127.0.0.1 blev ikke genkendt som en intern eller ekstern kommando, et program eller en batchfil.

PS. Foran markøren står der C:\Documents and Settings\kell>  (men det er måske ok?)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:37 #52
Ja, selvom det rent fysisk er en boks, mere end et kort.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:38 #53
bære = bærbare
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 19:39 #54
Skulle ikke betyde noget.

Men prøv at skrive cd.. og tast "enter"

Tast "pil op" og tast "enter" igen

Nu skulle du gerne have C:\  (kaldet C prompt) og prøv i gen at skrive ping 127.0.0.1
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:41 #55
Ok, så er netkortet(boksen) ikke korrekt installeret.

Hvad med at prøve at finde en nyere driver ? Hvad hedder buffaloen helt nøjagtig ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:41 #56
Ups så ikke PS :-)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:42 #57
Ja, det bliver C:\, men ellers samme resultat med 127.0.0.1
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:44 #58
Den hedder Bufallo WLI-USB-G54 Wireless.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:44 #59
med c:\ stående skriver du cd windows og trykker enter.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:45 #60
og igen cd system32 og trykker enter

skriv dir ping.exe og tryk enter.

Så kan du se om programmet er på maskinen.
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 19:45 #61
Hvad står der, når du højreklikker på denne computer og vælger fanebladet "Computernavn" ? Er den medlem af en arbejdsgruppe eller på et domæne ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:46 #62
Kikker lige efter en anden driver.
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 19:47 #63
=>dragonknight => hvad med arbejdsgruppe og Domænet ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:52 #64
jacla >> Det bør være indifferent på nuværende tidspunkt, da den ikke har forbindelse til routeren. Det er højere i herakiet, og maskinen er ikke kommet så langt endnu.

Prøv denne driver http://www.buffalo-technology.com/support/downloads-product.php
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 19:54 #65
Og test WLI2-USB2-G54 driveren
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 19:58 #66
Når jeg klikker ping.exe og Enter, står der bare:

Disken i drev C er SYSTEM
Diskens serienummer er 0849-1329

Indhold af C:\WINDOWS\system32
27-08-2004  02:53      18.432 ping.exe
            1 fil(er)      18.432 byte
              0 mapper  20.932.161.536 byte ledig

Computernavnet er: dit-kebjskc34s7.
Arbejdsgruppe: MSHOME (der er ikke noget domænenavn)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:01 #67
OK, men jeg kan jo kun gå på nettet fra min egen computer. Så skal jeg brænde den over på CD, ikke?
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:02 #68
Vent lidt.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:06 #69
Når du står i

C:\WINDOWS\system32

skriv så ping 127.0.0.1 og tryk enter.

Der er in installationsguide her http://www.buffalo-technology.com/downloads/WLI2-USB-G54_Manual.pdf
Af den fremgår at man stikker den CD'en, og den skulle installere driveren. Maskinen genstartes, og derefter tilsluttes USB netkortet,og derefter instalere den noget software.

Er det sådan du har gjort ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:11 #70
Der står en del efter jeg har skrevet 127.0.0.1 + Enter.

Ja, det er sådan jeg har gjort.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:12 #71
Skriver den således:

ping 127.0.0.1

Pinger 127.0.0.1 med 32 byte data:

Svar fra 127.0.0.1: byte=32 tid<1ms TTL=128

Ping-statistikker for 127.0.0.1:
    Pakker: Sendt = 4, modtaget = 4, tabt = 0 (0% tab),
Beregnet tid for rundtur i millisekunder:
    Minimum = 0ms, Maksimum = 0ms, Gennemsnitlig = 0ms
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:13 #72
Jeg mener ping 127.0 osv

Der står en del volapyk :)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:14 #73
Ja nøjagtig sådan.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:15 #74
OK, så er loopback i orden.

Prøv at pinge din router med den huskede IP adresse
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 20:18 #75
=>tnla

Loopback betyder bare, at der rent fysik er forbindelse til dit netkort
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:19 #76
Så står der:

Pinger 10.10.1.1 med 32 byte data:

Modtagervært ikke tilgængelig (fire gange)

Ping-statisikker for 10.10.1.1:
Pakker: sendt = 4 modtaget = 0 tabt = 4 (100% tabt)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:20 #77
OK
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:23 #78
Har du installeret klient softwaren fra CD'en, som også er nævnt i installationsguiden. ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:23 #79
Ja det har jeg.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:25 #80
Og i Vis netværksforbindelser, hvor også "1394-forbindelse" står, har du der en "Trådløs netværksforbindelse" ?
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:27 #81
Ja, det er Bufalloen, og der står "ikke tilsluttet".
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:28 #82
Fint.

Nederst til højre på processlinien er det et lille ikon der ligner en bærbar maskine. Start den op, for så kan du sætte den op til routeren.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:29 #83
Øjeblik, skriver lige.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:32 #84
Den starterr klient manager, og der går du ind under survey fanebladet (det midterste), og der trykker du på refresh. Nu skulle du kunne se dit trådløse net listet, og du kan trykke connect.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:33 #85
Det vil jeg gøre, men nu er der pludselig dukket et anti-spyware vindue op. Det er eAcceleration (vidste ikke det var et anti-spyware program), og der står at maskinen is "infected", den har fundet 22 trusler, jeg vælger lige "cure now".
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:37 #86
Jeg kan ikke se nogen ikon der ligner en bærbar...
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:38 #87
Ok, men når du har trykket connect, så kommer der en ny side frem, og der skal Acquire Ip atuomatic være markeret, og ved Encryption vælger du WEP 128 bit, markerer ud for 1 tallet, og sætter koden med de 26 hexadecimale cifre ind. Marker save setting as profile, og tryk connect.

Hvis du ikke får forbindelse, siger du lige til.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:39 #88
Så må du finde klientprogrammet under start > alle programmer og starte det.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:39 #89
Der er et ikon med 1 stationær, og et ikon med 2 stationære.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:41 #90
Nåh ja selvfølgelig, den er for øvrigt på skrivebordet :)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:42 #91
Ja! Finder lige koden...
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:44 #92
Der er et ikon med 1 stationær, og et ikon med 2 stationære. Dette er XP egen og ikke buffallo.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:46 #93
Så lykkedes det!!!
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 20:48 #94
Sådan :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:49 #95
Puha, den var streng, men mange gange tillykke, og forsat god week-end.  :-)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 20:52 #96
OK. Det var da fantastisk! Du får nogle MEGET VELFORTJENTE POINT, dragonknight :-) Og jeg er også meget taknemmelig overfor dig, jacla. Det er en utrolig dygtighed og hjælpsomhed, må jeg sige!

Ja rigtig SUPERGOD weekend! :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:55 #97
Takker mange gange.

jacla vil du have del i points ?
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 20:56 #98
I ligemåde :)
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 21:01 #99
Ja, jacla du havde også fortjent nogle point, men jeg fylder op på din karma :-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 21:02 #100
Jeg overfører 20 points til jacla her http://www.eksperten.dk/spm/710553
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 21:24 #101
Så TAKKER JEG :)

NB! Var en meget lærerig debat :))