Avatar billede bundgaard666 Nybegynder
03. juni 2006 - 20:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Computer går i sort

Min skærm går jævnligt i sort f.eks. midt i spil, men også når jeg ikke bruger computeren. Computeren kører stadig, men jeg er nød til at resette computeren for at komme videre.

Her er fejlmeddelelsen fra logbogen:
"Hændelsestype:    Fejl
Hændelseskilde:    EventSystem
Hændelseskategori:    (50)
Hændelses-id:    4609
Dato:        03-06-2006
Klokkeslæt:        20:32:25
Bruger:        Ikke tilgængelig
Computer:    DANIEL
Beskrivelse:
COM+-hændelsessystemet har fundet en ugyldig returkode under intern behandling. HRESULT var C0000005 fra linje 44 af d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Kontakt Microsoft Produktsupport for at rapportere fejlen.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp."

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede cmoz Praktikant
03. juni 2006 - 21:15 #1
Der er et par enkelte på eventid.net med lign fejl, 0xC0000005:
http://eventid.net/display.asp?eventid=4609&eventno=1993&source=EventSystem&phase=1

En med MSN 7.5 som resulterer i samme event id, og en der slettede ASP.NET Machine kontoen, og genregistrede den. Du kan prøve og se om det gør nognen forskel, dog lyder det ikke som nogetder får den til at gå i sort.

Er du sikker på at tidspunktet passer lige netop på da den går i sort?
Avatar billede bundgaard666 Nybegynder
15. februar 2014 - 20:54 #2
Luk